کتاب صوتی، رسابوک، کتابخانه صوتی و تصویری، هک رشد و بازاریابی محتوا - رایان هالیدی

۳,۰۰۰ تومان

خرید

هک رشد و بازاریابی محتوا - رایان هالیدی

مشخصات

ناشر زمان کل حجم فایل موضوع امتیاز بازدید
شادن پژواک 00:11:16 66.4 - 0 از 0 رای 5345

توضیحات

هک رشد و بازاریابی محتوا – رایان هالیدی

هکرهای رشد، متخصصینِ جدید بازاریابی هستند

 

 

رایان هالیدی نویسنده‌ی سه تا کتاب پرفروش  «به من اعتماد کن! دارم دروغ میگم» «بازاریابی بوسیله هکر رشد » و «مانع چاره‌ی کار شماست» می‌باشد و صاحب یک شرکت بازاریابی است و برای نویسنده‌ها و ناشرین، متخصصین رسانه و کارآفرین‌ها کار می‌کند.

«کسب و کارهای نوپا» و استارت اپ‌ها  بخش بازاریابی ندارند، بلکه بخش رشد دارند و همین قضیه باعثِ رشد سریع خیلی از شرکت‌‌های نوپا شده است. مهم‌ترین وظیفه  هکر رشد این است که فروشِ یک محصولِ خاص را در یک زمانِ خاص بالا ببرد.

«هکر رشد» فقط یک وظیفه دارد و ان هم این است که فروشِ محصولی که دارند را افزایش دهد و به سرعت هم اینکار را انجام دهد چون یک کسب و کارِ نوپا، کارش را از صفر شروع می‌کند. 

«هکر رشد» با استفاده از آمار و اطلاعات متوجه می‌شود که مردم از یک محصول دقیقاً چی میخواهند و یا چه قابلیت ‌هایی باید داشته باشد. فرض بر این است که شما یک محصول دارید که همه عوامل همه‌گیر شدن را داراست، و بعد با استفاده از یکسری ابزارِ تخصصی کاری می‌کنید که محصول به اشتراک‌گذاری اجتماعی بیشتر برسد و فروش رشد داشته باشد.

بازاریابی محتوا زمانی موفق است که محصول شرکت ویژگی برای ارائه کرد داشته باشد و کاری که هکرهای‌ رشد انجام می‌دهند این است که برای انفجارِ ان محصول زمینه‌سازی می‌کنند.

 

تولید و انتشار توسط شادن پژواک

 

 

978-622-6571-73-9   شماره شابک

 

 

ویدئوهای مشابه

  • 1
تعداد صفحات

(1396/01/13)

کتاب هاتون خیلی عالیه فقط مشکل اینجاست کتاب خریداری شده دانلود نمیشه باید وارد برنامه بشیم تا بتونیم کتاب رو گوش کنیم لطفا در مورد دانلود کردن کتاب راهنمایی کنید

(1395/01/10)

کارتون خیلی خوبه ولی کتابی رو که خریداری کردیم نمیشه راحت بهش دست رسی داشته باشیم یا شایدم من بلد نیستم ولی باید انقدر استفاده از برنامتون راحت باشه و حجم فایلهای صوتیتون کم باشه که در اسر وقت بهش دسترسی داشته باشیم ممنون از زحماتتون

  • 1
تعداد صفحات

ارسال پیام