کتاب صوتی، رسابوک، کتابخانه صوتی و تصویری، عظمت واقعی - ویکتوریا اوستین

۳,۰۰۰ تومان

خرید

عظمت واقعی - ویکتوریا اوستین

مشخصات

گوینده نویسنده ناشر زمان کل حجم فایل موضوع امتیاز بازدید
اعظم جبیبی ویکتوریا اوستین (Victoria Osteen) شادن پژواک 00:12:19 98.8 - 3 از 1 رای 5625

توضیحات

عظمت واقعی – ویکتوریا اوستین

خداوند در روح ما میل به موفقیت را قرار داده است

 

پیروزی و موفقیت در پیش چشم خداوند «خدمت کردن» می‌باشد و یک رهبر خوب، یک خدمت‌گزار خوب است، و تا زمانی که نتوانید خدمت کنید، یک رهبر خوب نخواهید شد، تا زمانی که خدمت‌گزاری را یاد نگیرید به یک رهبر بزرگ تبدیل نخواهید شد.یک رهبر عالی، یک خدمت‌گزار عالی است

خداوند خیلی خوشحال می شود وقتی که شما از قدرت استفاده می‌کنید تا به دیگران خدمت کنید. ما هرگز نباید موقعیت، مقام و جایگاه که خدا به شما داده  را برتر از نعمت خدمت به دیگران در نظر بگیریم. خداوند فرموده است که خدمت به انسان‌ها نعمت است. 

به نظر ویکتوریا اوستین، ما باید به زندگی پرمشغله خود نگاه کرده و قدم پیش بگذاریم و به کسانی که در اطرافمان هستند کمک کنیم، دست دیگران را بگیریم و به آنها خدمت کنیم. زمانیکه سعی می‌کنید دیگران را هم در نظر آورید نه این‌که فقط خودتان را ببینید، آن‌چه در شما اتفاق می‌افتد این است: زندگیتان تغییر می‌کند، به شکل فوق‌العاده‌ای قدم به جاهایی خواهید گذاشت که خودتان هم پیش از این تصور نمی‌کردید، رضایت‌مندی و شادی را خواهید دید.

از طریق خدمت به خلق، از طریق بخشش است که شما به بزرگی می‌رسید. در این‌ دنیا هر کار خیری که انجام می‌دهید، خدا کاری می‌کند که به خودتان برگردد.  خیّر باشید، دست دیگران را بگیرید، بگذارید زندگی شما با بزرگی نورانی شود.

خدمت کردن برابر است با بزرگ بودن.

 

ویدئوهای مشابه

ارسال پیام