کتاب صوتی، رسابوک، کتابخانه صوتی و تصویری، 12قانون زندگی - جردن پترسون

۱۵,۰۰۰ تومان

خرید

12قانون زندگی - جردن پترسون

مشخصات

نویسنده ناشر زمان کل حجم فایل موضوع امتیاز بازدید
جردن پترسون (Jordan Peterson) شادن پژواک 01:30:24 472 - 4 از 2 رای 11332

توضیحات

12قانون زندگی - جردن پترسون 

 حقایقی برای زندگی در عصر جدید

 زندگی در دنیای مدرن ما را ملزم به دانستن خیلی چیزها می کند. جوردن پیترسون سعی کرده است تا در کتاب معروف خود به نام "12 قانون زندگی " به این دشوارترین سوال پاسخ بدهد. او خود یک روانشناس بالینی کانادایی، نویسنده کتابهای خودیاری، منتقد فرهنگی و استاد روانشناسی در دانشگاه تورنتو است. برای ساده تر کردن مطالب و نشان دادن ربط منطقی آنها به همدیگر، پترسون حقایق اثبات شده در دنیای باستان را با افشاگری های خیره کننده تحقیقات پیشرفته علمی ترکیب می کند.

او از زبان طنز و تحقیقات علمی و روانشناسی توام با هم استفاده می کند. به همین خاطر در این ویدیوی 1 ساعت  و 30 دقیقه ای  با حجم 472 مگابایت، از  سیستم عصبی خرچنگ و ارتباطش با موفقیت در زندگی گرفته ، تا چرایی ارزش قائل شدن مصریان باستان برای کسانی که توانایی توجه دقیق داشتند و سرنوشتی که در انتظار افراد کینه توز، متکبر و انتقام جو هست صحبت می کند. 

او حکمت جهان را به 12 قانون عملی و عمیق در زندگی تبدیل کرده است تا با بکارگیری شان بتوانید از زندگی ای متعالی و سرشار برخوردار باشید.  

این اصول از رفتار شما با خودتان و رفتار با دیگران و توجه به محیط فیزیکی و غیر فیزیکی را شامل می شود و به شما کمک می کند تا در این زمینه ها خودتان را ارتقا بدهید :

• رفتار واقع بینانه در برابر چیزهایی که زندگی روبرویتان قرار می دهد 

• رفتار مهربانانه مثل یک دوست مهربان با خودتان در همه حال 

• تربیت فرزندان 

• توجه به محل زندگی و نظم 

• راستگویی

• توجه به کوچکترین چیزها در زندگی برای لذت بردن 

• و.....

ما فکر می کنیم با تماشای "ویدیوی 12 راز زندگی" از جردن پترسون می توانید نظم بیشتری به افکارتان در مورد پرورش رفتارها و عادت های مناسب بدهید. او ایده هایی را مطرح می کند که از نظر بسیاری چالش برانگیز هستند و ما قضاوت در این باره را به عهده مخاطبان می گذاریم .

با توجه به اینکه اعتقاد داریم می توان از هر اندیشه ای نکات مثبت آن را انتخاب کرد احتمالا حداقل چند تا از اصول یاد شده در زندگی شما جواب خواهند داد. در این صورت خوشحال خواهیم شد که در تغییرات شما سهمی داشته ایم. همینطور می توانید خلاصه کتاب الکترونیک 12 قانون زندگی او را هم با کلیک روی همین لینک تهیه کنید. 

ویدئوهای مشابه

ارسال پیام