کتاب صوتی، رسابوک، کتابخانه صوتی و تصویری، معتاد معنوی - گابریل برن استین

۹,۰۰۰ تومان

خرید

معتاد معنوی - گابریل برن استین

مشخصات

نویسنده گوینده ناشر زمان کل حجم فایل موضوع امتیاز بازدید
گابریل برن استین (Gabrielle Bernstein) نرگس سوری شادن پژواک 00:55:14 250 - 4.5 از 2 رای 9599

توضیحات

معتاد معنوی - گابریل برن استین

 

تغییرات معجزه‌آسا در زندگی

 

گابریل برن استین را  نیویورک تایمز یک راهنمای معنوی برای نسلِ جدید نامیده است، برن استین نویسنده و سخنرانِ انگیزشی، یک معلم سبک زندگی می ‌باشد که کتاب " قضاوت‌زدایی" او یکی از پرفروش ترین کتاب های آمازون در سال 2018 بوده است.

همه ما حضورِ پر از عشقِ  ادراکِ درونی یا راهنمای درونی را احساس می‌کنیم، که می‌گوید: آره! تو عالی‌ای! تو میتونی! ولی تو بعضی از برهه‌های زندگی، سیستمِ باور منفی رو یاد می‌گیریم و این ایده‌ی منفی اشتباه را می‌پرورانیم و مثلِ یک ویروس تو ذهن‌مان رشد می‌کند. 

برای رقم زدنِ هر تغییری در زندگی‌تان، شما اول باید عمیقاً تسلیم شوید و از ته دل تغییر را بخواهید. و هرچند روز یکبار، دوباره به سراغِ خواست قلبی بروید تا به سمتِ معلم‌ها و درس‌های بیشتری راهنمایی شوید. هر راهنمایی‌ای که ما میخواهیم زمانی اتفاق می‌افتد که قلباً خواستارِ یک تغییر باشیم. مصداقِ جمله‌ی که می‌گوید: «هر وقت دانش‌آموز آماده باشد، معلم خودش سر و کله‌اش پیدا می‌شود.»

برای تغییر، تنها چیزی که احتیاج داریم، خواستِ قلبی کوچک است. ما برای بوجود آوردنِ تغییراتِ معجزه‌آسا در زندگی‌مان باید ادراک‌هایمان را تغییر بدهیم. باید تفکراتی که بر اساسِ ترس در ذهن‌مان نهادینه شده را با یک چشم‌انداز دوست داشتنی و مثبت جایگزین کنیم. 

افکارِ ما، روی انرژی‌مان اثر می‌گذارد و انرژی‌مان روی همه‌ی چیزهایی که در محیطِ بیرون‌مان وجود دارد اثر می‌گذارد. دنیای بیرونی ما، انعکاسی از حالتِ درونی‌ ماست. درواقع هرچیزی که شما تو ذهنتان تجسم می‌کنید، در دنیای واقعی بهش واقعیت می‌بخشید. 

همواره دانش‌آموز باشید. دنیا کلاس درس و مردم تکلیفِ درسی شما هستند. لحظه‌ای که انتخاب می‌کنید ادراک‌تان را تغییر بدهید، یک معجزه اتفاق رخ می‌دهد و شما احساس بهتری پیدا می‌کنید. 

اگر فقط یکی از افکارتان را تغییر دهید، می‌توانید تغییراتِ معجزه‌آسایی را رقم بزنید. منتظر اتفاق افتادنِ یک معجزه باشید.

شما می توانید زندگینامه کامل گابریل برن استین را با کلیک روی همین لینک مطالعه کنید. 

ویدئوهای مشابه

ارسال پیام