کتاب صوتی، رسابوک، کتابخانه صوتی و تصویری، زبان بدن - تیم دیوید

۳,۰۰۰ تومان

خرید

زبان بدن - تیم دیوید

مشخصات

نویسنده ناشر زمان کل حجم فایل موضوع امتیاز بازدید
تیم دیوید (Tim David) شادن پژواک 00:08:21 66.5 - 5 از 1 رای 7544

توضیحات

زبان بدن - تیم دیوید

 

تاثیرگذاری روی افکار، انتخاب‌ها، رفتارها و اعمالِ دیگران

 

تیم دیوید نویسنده کتاب پرفروش "کلمات جادویی"  مهارت‌ها و راز‌های پشت پرده‌ی ارتباطاتِ غیرکلامی، ارتباط با ذهن نیمه‌ ناخودآگاه و ذهن ناخودآگاه دیگران را که همه باید یاد بگیریم و در آن مهارت پیدا کنیم را در این برنامه بیان می‌کند.

 

هرکاری که می‌کنید و هر چیزی که می‌گویید روی سیستم عصب‌ شیمیایی و سطحِ عمیقِ ناخودآگاه آدم‌هایی که اطراف‌تان هستند تاثیر می‌گذارد، ولی زبان بدن و رفتارهای غیرکلامی بخشِ اعظمی از برقراریِ ارتباط ما با دیگران را در بر می‌گیرد. 

 

93 درصد از برقراری ارتباط ما با دیگران غیرکلامی است که  55 درصد آن از زبان بدن تشکیل می‌شود و 38 درصد از شبهِ زبان مواردی مانند لحن صحبت کردن تشکیل می‌شود و فقط 7 درصد از ارتباط را کلماتی که بیان می‌کنیم تشکیل می‌دهند.

 

شما همین الان هم برای برقراری ارتبلط از زبان بدن و رفتار غیرکلامی استفاده می‌کنید ولی مشکل اینجاست این رفتار بصورت تصادفی و غیر عمدی می‌باشد.

 

اولین باری که یک نفر را می‌بینید، مغزتان از روی رفتار غیر کلامی شروع به ارزیابیِ طرف مقابل می‌کند. اگر می‌خواهید با افراد اطراف‌تان ارتباط موثر برقرار کنید باید بتوانید به قسمتی از  مغزشان دسترسی پیدا کنید که درحالِ کنترلِ بخشِ اعظمی از رفتار‌ها و اعمال‌ ما انسان‌هاست. درواقع 87 درصد از اوقاتِ ما توسطِ این بخش از مغز کنترل می‌شود.

 

باید یاد بگیریم که چطور با زبانِ بدن صحبت کنیم و با ایجاد یک حس خوب در مغز افراد بتوانیم رابطه‌های محکمی بسازیم و روی افکار، انتخاب‌ها، رفتارها و اعمالِ دیگران تاثیر بگذاریم.

 

978-622-6571-61-6   شماره شابک

 

 

کتاب صوتی کلمات جادویی - تیم دیوید

 

تولید و انتشار توسط شادن پژواک

               

 

ویدئوهای مشابه

ارسال پیام