کتاب صوتی، رسابوک، کتابخانه صوتی و تصویری، معجزه گر باشید - گابریل برن استین

۴,۰۰۰ تومان

خرید

معجزه گر باشید - گابریل برن استین

مشخصات

نویسنده گوینده ناشر زمان کل حجم فایل موضوع امتیاز بازدید
گابریل برن استین (Gabrielle Bernstein) نرگس سوری شادن پژواک 00:16:44 93.3 - 0 از 0 رای 11935

توضیحات

معجزه گر باشید - گابریل برن استین 

ارتباط با انرژی‌های روحانی و معنوی اطراف‌ خود

گابریل برن استین نویسنده کتاب " قضاوت زدایی " و مدرس « دوره‌ی معجزه‌آسا » در این برنامه سه قدم برای ارتباط با انرژی‌های روحانی و معنوی اطراف‌ خود را آموزش می دهد.

برنستین می‌گوید: درنتیجه‌ی زندگی کردن با حقیقتم، من به سمتی راهنمایی شدم که حالا می توانم راجع به حقایق و معجزاتِ متافیزیکی به بقیه آموزش دهم؛ و بخاطرِ اینکه خودم یه زمانی در این راه شاگرد بودم، به شخصه اتفاقات معجزه‌آسای زیادی را در زندگیم شاهد بودم. و امروز من زندگی‌ای دارم که از شجاعانه‌ترین رویاهام هم فراتر می‌باشد.

معجزه از تحول در نوعِ ادراک شروع می‌شود. لحظه‌ای که ما انتخاب می‌کنیم که زندگی‌مان پر از عشق باشد انگاه می‌توانیم یکتغییر معجزه‌آسا خلق کنیم و از طریقِ تجربه‌ی بخشش، معجزه اتفاق می‌افتد.

« آنِ مقدس » زمانی است که یک تنفرِ قدیمی جای خود را به عشق مقدس می‌دهد. لحظه‌ای که تمامِ خشم و رنجش‌های گذشته‌ محو می‌شوند و انرژی صلح و آرامش دوباره در شما شکوفا می‌شوند و الهامِ لازم را دریافت می‌کنید. از اون لحظه به بعد، شما آماده‌ی خدمت کردن هستید.

زمانیکه ترس در ما رخنه می کند، مغزمان، واقعیت‌ را کنترل می‌کند در نتیجه ما به سمتِ ترس راه‌مان را کج می‌کنیم و از عظمت به سمت کوچکی سقوط می‌کنیم. پس این وظیفه‌ی ماست که این موانع را  از سر راه‌ برداریم و این سیستم‌های باورِ غلط را در هم بشکنیم. یک تغییرِ مثبت کوچیک، موجب می‌شود که موانعی که بر سرِ عشقِ ما به هستی وجود داره کم کم برداشته شود و دوباره با نیروی الهام‌بخش ارتباط برقرار کنیم. آنوقت انرژی بیشتری داریم احساس سرزندگی بیشتری داریم.

زمانی که بتوانیم با عشق فکر کنیم و به صدای درونی‌مان گوش دهیم آنگاه دوباره با نیروی‌ الهام‌بخش ارتباط برقرار می‌کنیم و راهنمایمان می‌شود و به یک معجزه‌گر تبدیل می‌شویم.

 شما می توانید زندگی نامه گابریل برن استین را از سایت رسابوک مطالعه کنید. 

ویدئوهای مشابه

ارسال پیام