کتاب صوتی، رسابوک، کتابخانه صوتی و تصویری، موهبت های خداوند برای فرزندان - ویکتوریا اوستین

۳,۰۰۰ تومان

خرید

موهبت های خداوند برای فرزندان - ویکتوریا اوستین

مشخصات

گوینده نویسنده ناشر زمان کل حجم فایل موضوع امتیاز بازدید
اعظم جبیبی ویکتوریا اوستین (Victoria Osteen) شادن پژواک 00:10:33 66.4 - 1 از 1 رای 6894

توضیحات

موهبت های خداوند  برای فرزندان - ویکتوریا اوستین 

شما می‌توانید زندگی فرزندان خود را بهتر و پربارتر کنید 

ویکتوریا اوستین در این برنامه به پدر و مادرها یادآوری می‌کند که شما این توانایی را دارید که نعمت‌های معنوی را به فرزندان خود منتقل کنید، می‌توانیم از نعمت‌ها با فرزندان خود صحبت کنیم، آن‌ها را تشویق کنیم، بهشان روحیه بدهیم، اما نوع دیگری از انتقال وجود دارد و یکی از اولین نمونه‌های انتقال رحمت خداوند است، و به آن تماس شخصی می‌گویند.

ویکتوریا اوستین به والدین متذکر می‌شود که شما این توانایی را دارید که زندگی فرزندان خود را بهتر کنید و زندگی آن‌ها را پربارتر کنید پس از  قدرت معنوی استفاده کنید و رحمت را در زندگی تان آزاد سازید.

زمانی که والدین  فرزند خود را تأیید می‌کنند و هیچ فاصله‌ای بین والدین و فرزندانشان وجود نداشته باشد قدرت زیادی شکل می‌گیرد.نوزادی را در یک گهواره در نظر بگیرید، زمانی که شما آن بچه را در آغوش می‌گیرید، قبل از این‌که این کودک حتی بتواند صدای کلام مهربان شما را درک کند، تماس فیزیکی مهربان شما را حس می‌کند.

شما آن کودک را بغل می‌کنید و گرما و عشق را به آن کودک نثار می‌کنید، تحقیقات نشان داده‌اند که زمانی که از کودک مراقبت می‌شود و پدر و مادرش به او عشق می‌ورزند، مغز کودک شروع به رشد و پروش می‌کند و همینطور رشد آن‌ها به شکل مناسبی از نظر فیزیکی هم پرورش می‌باید، قدرت تماس آن‌قدر مهم است که برکت‌ها را انتقال می‌دهد.

شما می توانید زندگی نامه ویکتوریا اوستین را با کلیک روی لینک مطالعه کنید.

 

ویدئوهای مشابه

ارسال پیام