کتاب صوتی، رسابوک، کتابخانه صوتی و تصویری، ارتباط موثر مریخی و ونوسی - جان گری

۱۸,۰۰۰ تومان

خرید

ارتباط موثر مریخی و ونوسی - جان گری

مشخصات

نویسنده ناشر زمان کل حجم فایل موضوع امتیاز بازدید
جان گری (John Gray) شادن پژواک 02:09:56 541 - 1 از 1 رای 6811

توضیحات

ارتباط موثر مریخی و ونوسی - جان گری

 

ایجاد شور و اشتیاق در روابط همسران

 

 دکتر جان گری نویسنده 27 کتاب در زمینه روابط همسران از جمله کتاب پرفروش مردان مریخی، زنان ونوسی در مورد ارتباط موثر همسران  و احساس  و خوشحالی و  سرزنده بودن در روابط صحبت می‌کند.

همیشه مشکلات خیلی ساده زوج ها را به نقطه طلاق نزدیک می‌کند. زمانی که عاشق می‌شویم طرفین به یکدیگر احساس خوبی دارند ولی بعد از مدتی احساس طرد شدن می کنیم.

 قلبتان را تصور کنید که پر از عشق است و عاشق طرف مقابل‌تان هستید و  قلبتان برای او  می تپد و قلب‌تان را به رویش باز می کنید و بعد یک مدتی انتظاراتی که دارید برآورده نمی‌شود وچیزی که می خواستید اتفاق نمی‌افتد، بحث می کنید، دعوا می کنید، انتظار دارید مشکل حل شود، ولی اینطور نمی‌شود و بعد یک آجر جلوی قلبتان می گذارید. بعد دوباره همان اتفاق می‌افتد و یک آجر دیگه هم می گذارید. ولی قلبتان هنوز پیش اوست و هنوز دوستش دارید. همه ی ما عاشق همسرمون هستیم. اگر دوستش دارید پس چرا طلاق می گیرید؟ چون شور و اشتیاق از دست رفته است.

زن ها یک مکانیزم بازخوردی دارند که می گوید من خوشبخت نیستم مگر اینکه از دیگران مراقبت کنم. زنان به امنیت نیاز دارند، به عشق نیاز دارند، به محافظت نیاز دارند. زن ها همچنین حافظه خوبی دارند و خوبی ها را به یاد می آورند، ولی وقتی بدی ها یادشان می‌افتد، دیگر نمی‌توانند خوبی ها را به خاطر بیاورند. 

مردها باید منابع مختلفی از موفقیت را داشته باشند و زنان باید منابع مختلفی از روابط را داشته باشند. هروقت که احساس عصبانیت، ناامیدی، آزردگی و غمگین بودن کردید، آن لحظه روح شما به شما یادآوری می کند که باید این شرایط را درست کنید. باید یاد بگیرید عشق چه مفهومی برای زنان و چه مفهومی برای مردان دارد.

جان گری نویسنده کتاب مردان مریخی ، زنان ونوسی را بیشتر بشناسید. 

ویدئوهای مشابه

ارسال پیام