کتاب صوتی، رسابوک، کتابخانه صوتی و تصویری، اعتیاد به قضاوت کردن را ترک کنید - گابریل برن استین

۴,۰۰۰ تومان

خرید

اعتیاد به قضاوت کردن را ترک کنید - گابریل برن استین

مشخصات

نویسنده گوینده ناشر زمان کل حجم فایل موضوع امتیاز بازدید
گابریل برن استین (Gabrielle Bernstein) نرگس سوری شادن پژواک 00:20:12 112 - 0 از 0 رای 12006

توضیحات

اعتیاد به قضاوت کردن را ترک کنید - گابریل برن استین

 قضاوت باعث دوری ما از حقیقت درونی‌ و یگانگی با خدا می شود 

گابریل برن استین نویسنده کتابهای پروفروش «کائنات هوای شما را دارد» و  «قضاوت زدایی» در این برنامه برای بهبودِ واقعی و همدلی با دیگران، یک فرآیندِ قدم به قدم ر ارائه می دهد. او نویسنده ی محبوب به انتخابِ «نیویورک تایمز» است و از گابریل برن استین به عنوان یک «الگو» نام برده است.

قضاوت باعث دوری ما از یگانگی با خدا می‌شود. ما همگی به مهربانی، یکدلی، محبت و عشق، نیازِ عمیق داریم و درونِ همه‌ی ما خدا وجود دارد و این هویتِ واقعی ماست. و هربار که قضاوت می کنیم، خودمان را از یگانگی جدا میکنیم و از حقیقت درونی‌مان دور می کنیم. قضاوت باعث می شود که در ناخودآگاهمان حسِ بدی داشته باشیم و در نهایت  حسِ گناه به ما دست می‌دهد. 

مردم شدیداً به قضاوت‌کردن معتاد هستند ولی وقتی ما با وحدت و یگانگی، هم‌تراز باشیم، وقتی با مهربانی، محبت، عشق، لذت و الهام بخشی خودمان را منطبق کنیم، در آن زمان به یک آهنربا تبدیل می‌شویم.

به جای کینه، صلح رو انتخاب کنید. این انتخاب می تواند یک دعا باشد و شما  خود را خلاص می‌کنید و به این مسئله ایمان داشته باشید که خداوند راهِ بخشیدن را به شما نشان می‌دهد.

هر تهاجمی مساوی است  با نیاز به عشق؛ در واقع، اگر در موضعِ حمله قرار داشته باشیم، در همان زمان، یک موضعِ دفاعی داریم و کمبود را احساس می کنیم. یکسری زخم‌های کهنه داریم، یکسری دردهای عمیق داریم که بخاطرِ اینکه نمی‌خواهیم با آنها مواجه شویم، با برآوردنِ خشم و ابرازش به وسیله ی حمله برای مدتِ کوتاهی از مواجهه با احساس کمبود فرار می‌کنیم که  به این می‌گویند: نیازِ به عشق!

ویدئوهای مشابه

ارسال پیام