کتاب صوتی، رسابوک، کتابخانه صوتی و تصویری، فراتر از مریخی و ونوسی - جان گری

۳,۰۰۰ تومان

خرید

فراتر از مریخی و ونوسی - جان گری

مشخصات

نویسنده ناشر زمان کل حجم فایل موضوع امتیاز بازدید
جان گری (John Gray) شادن پژواک 00:10:58 84.7 - 3 از 2 رای 7608

توضیحات

فراتر از مریخی و ونوسی - جان گری

 

مهارت های جدید ارتباط همسران

 

دکتر جان گری نویسنده کتاب پر فروش مردان مریخی ، زنان ونوسی در این برنامه در مورد چالش ها و مشکلات  جدید و راه حل های آنها صحبت می‌کند که بوسیله آن می‌توانیم سطح بالاتری از عشق را به عنوان عشق آتشین تجربه کنیم.

منظور از عشق و رابطه آتشین چیست؟ رابطه ی آتشین رابطه ای است که شما در اون از نظر عاطفی حمایت می‌شوید تا آزادانه و صادقانه خودِ خودتان باشید. در روابط گذشته مردان، آزاد بودن تا مردانگیشان را بیان کنند و زنان، در بیان صفات زنانه خود آزاد بودند ولی محدودیت هایی وجود داشت. امروز ما در روابط‌مان چیزهای بیشتر می خواهیم و همین چالشی را ایجاد کرده است.

همه مردها و زنها صفات مردانه و زنانه منحصر به فرد دارند و تا اندازه ای مجبور هستیم که بعضی از  وجه زنانه یا مردانه خودتان را سرکوب کنید. اگر نتوانید به درستی آنها را سرکوب کنید، سطح استرس درونیتان افزایش پیدا می کند و توانایی احساس عشق، شادی و رضایت در زندگی و رابطه تان کم خواهد شد.

ما در دنیای امروز هنوز نمی دانیم چطور با هم در یک رابطه، همزیستی داشته باشیم، طوری که زن ها بتوانند هر دو وجه مردانه و زنانه شان را داشته باشند و مردها هم بتوانند هر دو وجه مردانه و زنانه شان را داشته باشند وهمین چالش بزرگی را خلق می کند.

فقط کافی است یاد بگیرید که در روز مشخصی در ماه چه رفتار مشخصی را با جنس مخالفتان داشته باشید تا ترشح هورمون صحیح را در بدنتان تحریک کنید و در وجودتان به تعادل درونی برسید. در واقع شادی، تکامل، عشق طولانی و جذابیت وقتی اتفاق می افتد که در تعادل هورمونی صحیحی بر اساس خود منحصر بفرد‌تان قرار بگیرید.

امروز ما از رابطه هایمان انتظارات بیشتری داریم و میتوانیم انها را بدست بیاریم. ولی باید یاد بگیریم که چطور تمام آنچه هستیم رو بروز بدیم و ارتباط برقرار کنییم.

مطالب جدید " فراتر از مریخی و ونوسی " را یاد بگیرید تا شما هم بتوانید رویای داشتن عشق بادوام و رمانتیک را تحقق ببخشید و عشق را پرورش بدهید تا تجربه یک عشق تمام و کمال در زندگی را بدست بیاورید.

برای مطالعه بیوگرافی جان گری روی لینک کلیک کنید. 

 

ویدئوهای مشابه

ارسال پیام