کتاب صوتی، رسابوک، کتابخانه صوتی و تصویری، چرا تغییر سخت است؟ - برندن برچارد

۴,۰۰۰ تومان

خرید

چرا تغییر سخت است؟ - برندن برچارد

مشخصات

نویسنده ناشر زمان کل حجم فایل موضوع امتیاز بازدید
برندن برچارد (Brendon Burchard) شادن پژواک 00:18:27 115 - 1.375 از 4 رای 8876

توضیحات

چرا تغییر سخت است؟ - برندن برچارد

 

شناخت هزینه های تغییر  و تسهیل پرداخت آن

 

همه ما می خواهیم زندگی مان را بهتر کنیم و سلامتی، کار، رابطه و سبک زندگی مان را بهتر کنیم، هدفی برای خودتان تعیین می کنید و مطمئن هم هستید که واقعا می خواهید بهش برسید، ولی بعد از یک مدتی هدفتان را رها می کنیدـ؛ چرا؟ 

 

اگر می خواهید زندگی خودتان را تغییر بدهید باید هزینه تغییر را بشناسید و اگاهانه آنها را پرداخت نمایید. توانایی های خودتان را باور کنید و بهشان اعتماد کنید و بهترین عملکرد خودتان راداشته باشید تا با تغییر کنار بیایید.

تو زندگی عدم اطمینان را فراموش کنید و روی ناشناخته ها ریسک کنید و وقتی واردش شدید، با آسیب پذیر و ترسیدن مشکلی نداشته باشید و  به خودتان اجازه بدهید که ندانید و حرکت کنید. به پتانسیل واقعی که بهش باور دارید برسید. برای اینکار باید اعتماد به نفس و آزادی داشته باشید و در لحظه زندگی کنید و به اینکه دیگران چه فکری می کنند اصلا اهمیتی ندهید.

فقط در موقعیت های سخته که شخصیت واقعی شما خودش را نشان می دهد و ساخته می شود. فقط در مشکلات مسیر معنا پیدا می کند و ارزشمند می شود. اگر همه چیز آسان بود، هیچکدام از ما رشد نمی کردیم و یاد نمی گرفتیم، در کشمکش و چالش ما رشد واقعی را پیدا می کنیم.

زندگی نامه کامل برندن برچارد در سایت رسابوک قرار داده شده است. 

 

ویدئوهای مشابه

ارسال پیام