کتاب صوتی، رسابوک، کتابخانه صوتی و تصویری، زندگی با عشق - ویکتوریا اوستین

۳,۰۰۰ تومان

خرید

زندگی با عشق - ویکتوریا اوستین

مشخصات

گوینده نویسنده ناشر زمان کل حجم فایل موضوع امتیاز بازدید
اعظم جبیبی ویکتوریا اوستین (Victoria Osteen) شادن پژواک 00:14:08 88.4 - 1 از 3 رای 9035

توضیحات

زندگی با عشق - ویکتوریا اوستین

 برای ایجاد روابط خوب متعهد شوید

ما باید زمان بگذاریم و اولویت‌ها و استانداردها را در زندگی‌مان مشخص کنیم تا بتوانیم با آن‌ها که دوستشان داریم ارتباط عاطفی برقرار کنیم. زمانی‌که زندگی را با هم می‌سازید، آن زمان است که همه‌چیز در زندگی‌تان تغییر می‌کند.

به باور ویکتوریا اوستین ما باید یاد بگیریم که با اطرافینمان ارتباط داشته باشیم، استعدادها و خصوصیات آن‌ها را بفهمیم، از هویت فردی آن‌ها لذت ببریم، ایده‌های آن‌ها را متوجه شویم. باید با فرزندانمان وارد رابطه‌ای شخصی شویم و ارتباطی به وجود آوریم تا رابطه‌مان رشد کند و با گذشت سال‌ها به شکوفایی برسد.

روابط خوب خودبه‌خود ایجاد نمی‌شوند، این روابط باید خلق شوند، ما باید زمان شخصی خود را قربانی کنیم تا بتوانیم زمانی را به بودن در کنار آن‌ها که دوستشان داریم اختصاص دهیم، این کار به تعهد نیاز دارد، برای این کار باید در دسترس بوده و حضور داشته باشیم.

این مسئولیت ما است که با کسانی که در زندگی مان هستند ارتباط بر قرار کنیم و سعی نمی‌کنیم آن‌ها را شکل دهیم و به افرادی تبدیل کنیم که شبیه خودمان هستند، بلکه از آن‌ها و از همان کسی که هستند با تمام خصوصیاتی که دارند لذت خواهیم برد، ما از آن‌ها خواهیم آموخت و با آن‌ها رشد می‌کنیم.

ویدئوهای مشابه

ارسال پیام