کتاب صوتی، رسابوک، کتابخانه صوتی و تصویری، منظم شوید - جول اوستین

۱۰,۰۰۰ تومان

خرید

منظم شوید - جول اوستین

مشخصات

نویسنده ناشر زمان کل حجم فایل موضوع امتیاز بازدید
جول اوستین (Joel Osteen) شادن پژواک 00:28:10 97.9 - 1.25 از 5 رای 14125

توضیحات

منظم شوید - جول اوستین

 خداوند برای زندگی‌تان برنامه‌های فوق‌العاده‌ای دارد

 خیلی از شما با نام جول اوستین، سخنران و نویسنده معروف آثار معنوی پر فروش آشنا هستید. جول اوستین با قدرت سخنوری خود این قابلیت را دارد که بیننده را سر جای خود میخکوب کند. او می تواند پیچیده ترین مفاهیم را به صورتی ساده و موثر به مخاطبان انتقال بدهد. 

در ویدیوی تقریبا 30 دقیقه ای "منظم شوید - خداوند برای زندگی تان برنامه های فوق العاده ای دارد "، با جول اوستین همراه شوید تا در مورد احساسات خود و نقشی که در زندگی دارند بیشتر بدانید.

جول اوستین با مثال های متعدد و واقعی راجع به این موضوعات با شما سخن می گوید:

  • احساسات 
  • واکنش هایی که اغلب در برابر آنها انجام می دهیم 
  • نتایج کوتاه مدت و تبعات بلند مدت آنها
  • راه های غلبه بر هیجانات احساسی 

به عقیده او ما باید یاد بگیریم که کنترل بر نفس را تمرین و بر آن مسلط شویم تا روابط خود را با خودمان ، با دیگران بهبود ببخشیم و شخصیت مان را به جایی برسانیم که خداوند بداند از امتحان های متعدد موفق بیرون آمده ایم . 

هرچند کنترل نفس و احساسات کار مشکلی است که خیلی از افراد خود را ناتوان تر از آن می بینند که انجامش دهند ، ولی باید متوجه بود در صورت عدم موفقیت در این راه ، در انتها ما بازنده ایم . چون هر کسی درد رشد کردن را تحمل نکند رشد نمی کند و زندگی ، فرصت هایش را از او دریغ می دارد. 

 تماشای ویدیوی منظم شوید از جول اوستین می تواند یک هدیه عالی باشد که شما به خودتان یا عزیزانتان می دهید و یاد میگیرید چگونه خود را بهتر بشناسید و مانند یک فرد بالغ با دنیای اطراف برخورد کنید. 

ویدئوهای مشابه

ارسال پیام