کتاب صوتی، رسابوک، کتابخانه صوتی و تصویری، زندگی لذت بخش - جول اوستین

۱۰,۰۰۰ تومان

خرید

زندگی لذت بخش - جول اوستین

مشخصات

نویسنده ناشر زمان کل حجم فایل موضوع امتیاز بازدید
جول اوستین (Joel Osteen) شادن پژواک 00:26:24 130 - 1.375 از 4 رای 9102

توضیحات

زندگی لذت بخش - جول اوستین

 

شادی به شما قدرت می دهد

 

در زندگیتان با سختی و چالش‌هایی روبرو خواهیم شد، ولی خداوند برای شما  راه حل دارد؛ شاد باشید. در روزگار سخت باید شادی خود را حفظ کنید، شادی به شما قدرت می‌دهد. ممکن است در زندگی تسلیم فشارهای زندگی شویم . ایمان واقعی باید در چهره‌تان نشان داده شود، لبخند بزنید، مهربان باشید، خندیدن را یاد بگیرید. قلب شاد مثل دارو است.

 

از مصاحبت با هم لذت ببرید، این‌ها باعث می‌شود که روح تازه و جدید به رابطة شما وارد شود. در رابطه‌تان خنده را حفظ کنید، خانواده‌ای که با هم می‌خندند با هم می‌مانند.

 

خصوصیت مشترک تمام آن‌ها که بیش از نود سال عمر کرده بودند این بود که آن‌ها انسان‌های بسیار شادی بودند. هر روز دلیلی برای خنده پیدا کنید، از این به بعد داروی خود را مصرف کنید. 

 

زندگی شاد سیستم ایمنی ما را تقویت می‌کند، فشار خون ما را پایین می‌آورد. خنده باعث می‌شود که آرامش‌بخش‌های طبیعی بدن آزاد شوند که باعث می‌شود ما آرامش پیدا کنیم و بهتر بخوابیم.

 

الان بیش از هر زمان دیگری وقت شاد زندگی کردن است، بخشی از راه‌حل باشید، برای افراد اطراف خودتان قدری شادی ایجاد کنید، اگر کل روز را با نگرانی، با استرس، با غم سپری می‌کنید، خود را از نعمت‌های خدا جدا کرده‌اید.

زندگینامه جول اوستین را برای اطلاعات بیشتر مطالعه کنید. 

 

978-622-6558-67-9    شماره شابک

  

ویدئوی زمان مناسب - جول اوستین

مجموعه ویدئو های ویکتوریا اوستین

مجموعه ویدئو های جول اوستین

تولید و انتشار توسط شادن پژواک

        

ویدئوهای مشابه

ارسال پیام