کتاب صوتی، رسابوک، کتابخانه صوتی و تصویری، خالی شدن از  احساسات منفی - جول اوستین

۱۰,۰۰۰ تومان

خرید

خالی شدن از احساسات منفی - جول اوستین

مشخصات

نویسنده ناشر زمان کل حجم فایل موضوع امتیاز بازدید
جول اوستین (Joel Osteen) شادن پژواک 00:27:05 94 - 3 از 3 رای 12990

توضیحات

احساسات منفی را از خود دور کنید 

جول اوستین از معروف ترین اساتید حوزه موفقیت در ایالات متحده است که توانسته  میلیون ها نفر را از طریق خطابه های ساده و مرتبط با مسائل زندگی مدرن به برنامه هایش جلب کند.  بسیاری از مردم جهان او را به عنوان الهیات شناس، سخنران مذهبی و نویسنده آثار موفق و پرفروش نیویورک تایمز می شناسند.(پیشنهاد میکنیم برای آشنایی بیشتر با او، حتما زندگی نامه جول اوستین را مطالعه کنید.)

جول در این ویدئو 27  دقیقه‌ای در رابطه با دورکردن احساسات منفی از خود صحبت می‌کند. او در این ویدئو صراحتا به شما می‌گوید: ظرف وجود خود را  از احساسات منفی تخلیه کنید، خودتان را از نگرانی های بیهوده در امان نگه‌دارید، تا خداوند شما را لبریز از آرامش ‌کند. خود را از ضعف خالی کنید، خود را از چیز‌های منفی که دیگران در رابطه با شما گفته‌اند خلاص کنید، شک نکنید که خداوند شما را مملو از اعتماد به نفس  می‌کند.

 

شما نگرانی‌ها را خالی کنید، خداوند در وسط طوفان به شما آرامش می‌دهد. تا وقتی که خودتان را از درد و ناراحتی، عصبانیت و بدخلقی خلاص نکنید، خودتان گرفتار هستید نه دیگران، این‌ها زندگی شما را عفونی می‌کنند. نبخشیدن مثل یک زهر سمی است، شاید احساس خوبی به شما بدهد، اما زندگی شما را آلوده می‌کند.

جول اوستین در این ویدئو یک پرسش اساسی مطرح می‌کند: آیا ممکن است خداوند در تلاش باشد تا شما را از چیز‌های خوب پر کند، ولی شما ظرفیت آن را نداشته باشید؟ 

 

برای مشاهده این اثر ابتدا به صورت رایگان سفارش خود را ثبت کنید و سپس از قسمت پروفایل (کتابخانه ویدئویی) ویدئو را دانلود و مشاهده کنید. 

گفتنی است انتشارات رسابوک با استفاده از دوبلورهای خبره و کارآزموده خود، 26 ویدئو دیگر از جول اوستین را منتشر کرده است که لیست کامل آن‌ها را می‌توانید از صفحه " محصولات جول اوستین " مشاهده کنید. (از ما به شما نصیحت که به هیچ وجه تماشای " ویدئو قدرت من هستم " را از دست دهید. )

 

 لطفا پس از مشاهده ویدئو نظر خود را با کاربران رسابوک به اشتراک بگذارید.

 

 

ویدئوهای مشابه

  • 1
تعداد صفحات

مرضیه

(1399/05/16)

من که عاشقشم، هم خودش هم ویکتوریا یه روز صحبت هاشون رو گوش نکنم، زندگیم به هم میریزه

سهراب

(1399/05/16)

جمع کنید این دری وری ها رو اینا برای ایران نیست برای کشورهای اروپایی جواب میده

  • 1
تعداد صفحات

ارسال پیام