کتاب صوتی، رسابوک، کتابخانه صوتی و تصویری، پیغامی سری برای موفق شدن - دارن هاردی

۱۲,۰۰۰ تومان

خرید

پیغامی سری برای موفق شدن - دارن هاردی

مشخصات

نویسنده ناشر زمان کل حجم فایل موضوع امتیاز بازدید
دارن هاردی (Darren Hardy) شادن پژواک 01:37:59 341 - 2.5 از 5 رای 11788

توضیحات

پیغامی سری برای موفقیت

دارن هاردی  

راز موفقیت؛ تلاش مستمر بر اساس اثر مرکب 

راستش تماشای این ویدیو ممکن است شما را برنجاند! دارن هاردی با صراحت همه ی پیش فرض های رویایی در مورد موفقیت را به چالش می کشد . او می گوید در اصل هیچ رازی برای موفقیت وجود نداشته و نخواهد داشت . کلید موفقیت فقط سخت کوشی است. 

امروزه در دنیایی زندگی می کنیم که به لطف تکنولوژی و پیشرفت های علمی، سرعت تولید رفاه بسیار بالا رفته و به هیچ عنوان قابل قیاس با گذشته نیست. انسان ها هنوز هم در آرزوی ثروت، سلامت، زیبایی و جوانی، شهرت و موفقیت و قدرت هستند . اما هاردی اعتقاد دارد نه دو هزار سال قبل، نه امروز، رازی برای دست یابی به این خواسته ها نیست جز سختکوشی 

دارن هاردی در ویدیوی 1ساعت و 37 دقیقه ای "پیغامی سری برای موفقیت" آمده تا با صراحت با شما صحبت کند . بگوید سختکوش باشید و صبر داشته باشید. حتی در مورد کسانی که به نظر می رسد یک شبه ثروتمند یا موفق شده اند این موفقیت پایدار بی شک حاصل زحماتی است که در طول سال ها روی هم انباشته شده و به ثمر نشسته اند. 

ما فکر می کنیم تماشای این ویدیو می تواند دیدگاه کاملا جدید و ایده هایی مناسب برای تامل کردن را در اختیارتان بگذارد. شما می توانید بر اساس معیارهایی که دارن هاردی به اشتراک می گذارد جنبه های مختلف زندگی خودتان را بررسی کنید و ببینید آیا واقعا موفق هستید؟ آیا رضایت درونی از دستاوردهای خود دارید؟ 

پس انتظار می رود بعد از مشاهده این ویدیو دیگر دنبال نسخه های سریع و جواب پس داده و مناسب همه برای موفق شدن، ثروتمند بودن و مشهور شدن نگردید بلکه به خودتان نگاهی داشته باشید. خودتان را ارزیابی کنید و ببینید از میان لوازم ضروری برای کسب موفقیت به کدام ها مجهز هستید و برای تقویتشان چه باید بکنید.

 

همچنین برای مطالعه زندگی نامه دارن هاردی روی لینک کلیک کنید. شما می توانید کامل ترین مجموعه آثار دارن هاردی را هم از سایت رسابوک تهیه کنید. 

ویدئوهای مشابه

ارسال پیام