کتاب صوتی، رسابوک، کتابخانه صوتی و تصویری، 10 قانون موفقیت رابین شارما

۷,۵۰۰ تومان

خرید

10 قانون موفقیت رابین شارما

مشخصات

نویسنده گوینده ناشر زمان کل حجم فایل موضوع امتیاز بازدید
رابین شارما (Robin Sharma) مهبد قناعت پیشه شادن پژواک 00:26:59 200 - 2 از 3 رای 11408

توضیحات

10 قانون موفقیت -  رابین شارما 

ایده هایی کاربردی برای پیشرفت شخصی و شغلی

موفقیت برای هر کسی در زندگی تعریف متفاوتی دارد. اما وقتی شما از جایگاه هایی مثل حقیقت ، عشق و راستی زندگی کنید در آن صورت موفقیت شما یک محصول جنبی از کاری است که با علاقه انجام می دهید و  ارزشی که از طریق گفتار و رفتارتان به دنیا اضافه می کنید. 

 رابین شارما نویسنده کانادایی و یکی از مشهورترین سخنرانان در زمینه مدیریت و رهبری در زندگی شخصی می باشد. او کتاب های متعددی را در زمینه رهبری و موفقیت نوشته است که عطر و طعم آموزه های معنوی مشرقی هم لابه لایشان به چشم می خورد. حالا در ویدیوی 26 دقیقه ای "10  قانون موفقیت رابین شارما " با حجم 200 گیگابایت  شما با 10 قانون رابین شارما برای رسیدن به موفقیت آشنا می شوید. بعضی از این قوانین عبارتند از: 

1- ایده هایتان را اجرا کنید 

2- بخواهید تا زندگی افسانه ای داشته باشید 

3- طرحی یک صفحه ای بنویسید 

4- کنجکاوی سیری ناپذیری نسبت به هر چیزی داشته باشید 

5- وسیله ای برای خدمت به دیگران باشید 

6- و....

تماشای ویدیوی "10 قانون موفقیت رابین شارما" یک نقشه راه را در اختیارتان قرار می دهد تا موفقیت را یک بار دیگر برای خود معنی کنید. اصولا این کاری است که توصیه می شود مدام انجام بدهیم. موفقیت برخلاف ایده ای که قبلا رواج داشت صرفا جنبه مادی ندارد. 

همانطور که رابین شارما در آثار خود و از جمله همین سخنرانی به آن اشاره می کند، امروز باید ببینیم "موفقیت ما چه تناسبی با سلامت جسمی، روانی و احساس خوب ما نسبت به خودمان دارد ؟ آیا خانواده و اطرافیان مان را خوشحالتر کرده است و آیا توانسته ایم برای اجتماعمان کار ماندگاری انجام بدهیم؟"

همچنین، شما می توانید سایر محصولات رابین شارما را در سایت ما با کلیک روی همین لینک مشاهده و خریداری نمایید. 

ویدئوهای مشابه

ارسال پیام