کتاب صوتی، رسابوک، کتابخانه صوتی و تصویری، 10 قانون موفقیت  جک ما

۱۰,۰۰۰ تومان

خرید

10 قانون موفقیت جک ما

مشخصات

ناشر زمان کل حجم فایل موضوع امتیاز بازدید
شادن پژواک 00:28:14 202 - 1.75 از 4 رای 7775

توضیحات

10 قانون موفقیت جک ما

جک ما موسس شرکت علی بابا و کارافرین برتر در صنعت تجارت اکترونیک

 جک ما مدیری کاریزماتیک، جذاب و پرانرژی است ومجله تایم او را در فهرست تاثیرگذارترین شخصیت های خود قرار داد و نشریه Businessweek نیز در سال 2007، لقب تاجر سال را به او داد.

جک ما را مغز متفکری می دانند که با تأسیس شرکت علی بابا، تجارت الکترونیکی را دچار تحولات عظیمی کرد و در حال حاضر این شرکت، بزرگترین پلت فرم تجارت الکترونیک در جهان و با سرمایه 246.12 میلیارد دلار را دارا می باشد.

" من خیلی خوش شانس بودم که توانستم با خیلی از افراد موفق اشنا شوم ؛ بیل گیتس و وارن بافت  و جک ولچ و لری پیج و مارک زاکربرگ و ... .خیلی دوست دارم به شما بگم که فرق این افراد با بقیه ی مردم دنیا اینه که اونها همیشه نسبت به اینده خوش بین هستند و همیشه سعی میکنند که مشکلات دیگران رو حل کنند.

به نظر من فرصت ها همیشه در جاهایی پیدا میشه که مردم دارند نسبت به ان غر میزنند و اگه تو  فکر کنی و ان مشکل رو حل کنی حتما موفق میشوی .کاری که من کردم همین بود.

همیشه به یاد داشته باشید که  رقیبانتان بهترین ازمایشگاه شما هستند،چون رقیبانتان شما رو بررسی و تحلیل میکنند و به هر ایده ی خلاقانه ای که میرسند باعث میشه که شما هم ازانها یاد بگیرید.از رقیبتان  کپی نکنید،ازشون یاد بگیرید.من عاشق رقبا یم هستم.هربار که به انها  نگاه میکنم یک چیز جدید ازآنها یاد میگیرم.

ویدئوهای مشابه

ارسال پیام