کتاب صوتی، رسابوک، کتابخانه صوتی و تصویری، سمینار اثر مرکب - دارن هاردی

۱۰,۰۰۰ تومان

خرید

سمینار اثر مرکب - دارن هاردی

مشخصات

گوینده نویسنده ناشر زمان کل حجم فایل موضوع امتیاز بازدید
وحید مرتضوی دارن هاردی (Darren Hardy) شادن پژواک 01:06:36 337 - 2.875 از 7 رای 24307

توضیحات

دارن هاردی - سمینار اثر مرکب

بدون شک کتاب اثر مرکب نوشته دارن هاردی یکی از بهترین کتاب‌ها در حوزه موفقیت است که توانسته طرفداران زیادی در سراسر ایران و جهان به دست آورد. جالب است بدانید که سایت طاقچه در گزارش پایانی سال 98 خود این کتاب را به عنوان پرفروش ترین کتاب سال 98 در ایران معرفی کرده است.

در این سمینار نویسنده این کتاب، یعنی دارن هاردی سخنرانی خود را با یک سوال آغاز می‌کند. چرا به آن اندازه که باید موفق باشیم، موفق نیستیم؟ و سپس خلاصه کتاب اثر مرکب را در 60 دقیقه بیان می‌کند. اگر که هنوز فرصت مطالعه این کتاب را نداشته اید و یا ازخواندن کتاب لذت برده‌اید و تمایل دارید مفاهیم مطرح شده در کتاب را به بهترین شکل مرور کنید، به هیچ عنوان تماشای این ویدئو را از دست ندهید. 



دارن هاردی مدیر مسئول و سردبیر مجله ی موفقیت در ایالات متحده آمریکا است که  بیش از دو دهه به عنوان مدیر شرکت های موفق صنعتی مشغول به کار بوده و با موفق ترین و ثروتمندترین افراد جهان گفت و گو کرده است. افرادی مانند ریچارد برانسون، استیو جابز، دونالد ترامپ، هاوارد شولتز،چارلز شواب،جف بزوس و دیو لینگر.

نکته بسیار مهمی که باید به آن توجه کنید این است که، این کتاب برای افرادی که میخواهند یک‌شبه راه چند ساله را طی کنند و یا به دنبال موفقیت های آنی(بخوانید شانسی) هستند به هیچ وجه مناسب نیست. از نظر دارن هاردی موفقیت تنها از طریق برداشتن گام های کوچک و اثربخش در زندگی به وجود می‌آید. نویسنده در این کتاب به صراحت می‌گوید که تنها تفاوت انسان های موفق با دیگران انتخاب های بسیار کوچک و صحیحی است که آن‌ها داشته اند.

کتاب صوتی اثر مرکب

اگر شما جز آن دسته از افرادی هستید که گوش کردن به کتاب صوتی را به خواندن کتاب ترجیح می‌دهید، می‌توانید از طریق لینک زیر این فایل صوتی کتاب را دریافت کنید و از شنیدن آن لذت ببرید.

کتاب صوتی اثر مرکب - دارن هاردی

 

ثبت نام در دانشگاه زمان رانندگی  

جالب است بدانید که یکی از توصیه های نویسنده در این کتاب ثبت نام در دانشگاه زمان رانندگی است. دارن هاردی معتقد است که هرکدام از ما در روز ساعتی را به رانندگی و یا استفاده از وسایل نقلیه عمومی اختصاص می‌دهیم. اگر ما در این زمان یک موضوع را انتخاب کنیم و هرروز نکات مختلفی را  در مورد آن موضوع گوش کنیم، بعد از مدتی بدون هزینه زیاد می‌توانیم در آن موضوع به طور کامل تخصص پیدا کنیم، حتی بیشتر از دانشجویانی که در دانشگاه ها واحدهای درسی این موضوع را پاس کرده‌اند.

 

یک مثال جالب از کتاب اثر مرکب

با مثال زیر بهتر می‌توانید به مفهوم مطرح شده در کتاب اثر مرکب پی ببرید. اگر بین ۳ ملیون دلار و یک سکه یک‌سنتی که در ۳۱ روز آینده هر روز ارزشش دوبرابر می‌شود، حق انتخاب داشته باشید کدام یک را انتخاب می‌کنید؟ از آنجایی که این مثال را اکثرا شنیده‌اند، ممکن است گزینه دوم را انتخاب کنند، اما واقعا باور این امر که انتخاب گزینه دوم نتیجه بهتری دارد، کار دشواری است.

فرض کنید شما سه ملیون دلار پول نقد را انتخاب کرده‌اید و دوستتان از مسیر یک سنتی پیش می‌رود. در روز پنجم شما ۳ ملیون دلار و او فقط ۱۶ سنت دارد. پنج روز دیگر میگذرد، او حدود سیزده دلار و شما ۳ ملیون دلار داریدو در روز بیستم در حالیکه شما مشعوف از داشتن سه ملیون دلار هستید او فقط ۵۲۳۴ دلار پول دارد. در روز بیست و نهم او نزدیک به ۲/۷  ملیون دلار و شما ۳ ملیون دلار دارید. از اینجا به بعد است که همان رشد وترقی به ظاهر کوچک جادو می‌کند و اثر مرکبش پدیدار می‌شود.

در روز سی و یکم شما همچنان پولتان ثابت است و دوستتان چیزی در حدود ۱۱ ملیون دلار سرمایه دارد. تقریبا ۳ برابر سرمایه شما.

 

به شکل حیرت انگیزی اثر مرکب در تمام جنبه‌های زندگی به همین اندازه موثر و قدرتمند است.

 

ویدئوهای مشابه

  • 1
تعداد صفحات

شیخی

(1399/05/07)

به نظرم دارن هاردی بهترینه اثر مرکب رو نباید خوند باید باهاش زندگی کرد

  • 1
تعداد صفحات

ارسال پیام