کتاب صوتی، رسابوک، کتابخانه صوتی و تصویری، عادات ثروتمندان - رابرت اسکات

۱۲,۰۰۰ تومان

خرید

عادات ثروتمندان - رابرت اسکات

مشخصات

گوینده مترجم نویسنده ناشر تعداد تراک زمان موضوع امتیاز بازدید
بسام قیدی آرش صدر رابرت اسکات شادن پژواک 0 01:01:01 - 4 از 1 رای 2476

توضیحات

عادات ثروتمندان - رابرت اسکات

15 کاری که ثروتمندان از آن دوری می‌کنند و کلیدهایی برای درک آن

شکی نیست که پول خوشبختی نمی آورد، اما شما با پول می توانید یک کشتی تفریحی بخرید و برای لذت بردن به روی عرشه آن بروید. در جامعه ی ما نظرات بد بسیاری درمورد افراد ثروتمند وجود دارد و دلیل اصلی آن فقیر بودن خود ما می باشد. برای حل این مسئله دو راه حل وجود دارد. می توانید تلاش کنید تا ثروتمند شوید یا می توانید تمام احساسات بد خود را به ثروتمندان نسبت دهید و سعی کنید موفقیتهای آنها را نادیده بگیرید و اهمیت آنها را کم جلوه دهید.

بایستی تفاوت بین اقتصاد و محدودیتها را درک کنیم. اطراف ثروتمندان همیشه پر از افراد موفق و ثروتمند است. هنگامیکه در جمع افراد فقیر و بیکار باشید از رفتار آنها تقلید خواهید کرد و فقیر می مانید و یا فقیر خواهید شد. ثروتمندانی که در دنیای دیگر ثروتمندان زندگی می‌کنند تلاش می کنند تا از رفتار آنها تقلید کنند.

شما می توانید به دنیای روانشناسی ثروتمندان وارد شوید. شما بایستی از رفتار آنها الگو‌برداری کنید تا همانند آنها ثروتمند شوید. این کتاب شامل 15 "علامت خطر" می باشد که افراد ثروتمند و موفق شدیدا از آنها دوری می‌کنند. علاوه بر این اطلاعات، شما به فراگیری کلیدهای مخصوص ثروتمند شدن نیز خواهید پرداخت. 

برای رسیدن به واقعیت، باید عمل کرد. شما اطلاعاتی را مطالعه نمی‌نمایید که می تواند زندگی شما را تغییر دهد و یا ممکن است تغییر ندهد. همین الان شروع کنید، همه چیز به شما و خواست شما برای بهتر شدن زندگی تان بستگی دارد.

ارسال پیام