کتاب صوتی، رسابوک، کتابخانه صوتی و تصویری، کتاب صوتی خاص بودن یا معمولی ماندن – گرنت کاردون

۱۵,۰۰۰ تومان

خرید

کتاب صوتی خاص بودن یا معمولی ماندن – گرنت کاردون

مشخصات

نویسنده ناشر تعداد تراک زمان موضوع امتیاز بازدید
گرنت کاردون (Grant Cardone) شادن پژواک 14 06:13:48 - 2.509766 از 10 رای 11379

توضیحات

کتاب صوتی خاص بودن یا معمولی ماندن – گرنت کاردون

وسواس‌ها‌ی خود را در جهت رسیدن به موفقیت جهت‌دهی کنید

گرنت کاردون  پرفروش ترين نويسنده نيويورك تايمز در زمینه کسب و کار و فروش می‌باشد و متخصص رسانه‌هاي اجتماعي و مرد شماره يك در برنامه هاي انلاين آموزش کسب و کار می‌باشد. «گرنت کاردون» نویسنده چهار کتاب پرفروش نیویورک تایمز  از جمله "10X" ،"اگر اول نباش آخری"؛"بفروش یا فروخته شو" می‌باشد. 

همه ما در کتابهای عمومی‌خوانده ایم که باید به دنبال رویاها و آرزوهای خویش برویم. این کتابها شاید منبعی از الهام باشند، اما به شما نمی‌گویند که چطور می‌توانید یک تغییر دایمی‌در زندگی‌تان ایجاد کنید. این کتاب به طور بی رحمانه ای صادق است و آن پیله "معمولی بودن" که بوسیله جامعه به دورتان تنیده شده است را پاره می‌کند. این کتاب به شما کمک می‌کند تا قدرت وسواس را درک کنید و سپس به شما می‌آموزد که چگونه آن را حفظ نموده و در جهت رسیدن به رویاهایتان هدایت کنید. 

شما چه یک کارآفرین، صاحب کسب و کار، پیشرو، آزاد اندیش، هنرمند، ورزشکار، مخترع، فروشنده، مبتکر و چه مهندس باشید، مطمئنم که برای موفقیت تلاش می‌کنید و آرام نمی‌نشینید. این کتاب به تقویت میل "دست از کار نکشیدن" در شما می‌پردازد. 

این کتاب به شما کمک خواهم کرد تا برند و کسب و کار خود را راه اندازی کنید و نشان می‌دهد که چگونه می‌توان با وجود موانع و رقابت ها به درجات بسیار بالا و شگفت انگیزی رسید. وسواس و خاص بودن یک عامل بسیار مهم در موفقیت است که اهمیت آن حتی از راهکارها، قیمت گذاری، زمان بندی و خود افراد نیز بیشتر است و به ما می‌آموزد که چگونه یک زندگی کاملا آزاد داشته باشیم و از لحاظ مالی، شخصی و عاطفی آن را کنترل کنیم. 

افراد وسواسی و خاص همان بانیان صنعت، حلال مشکلات و افسانه های جاویدان هستند که مورد تحسین دیگرانند و همه می‌خواهند از آنها تقلید کنند. این افراد نه تنها زندگی را به جنبش در می‌آورند، بلکه به آن ارزش می‌بخشند.

برای مطالعه بیوگرافی گرنت کاردون روی لینک کلیک کنید. 

  • 1

(1398/12/18)

عاااااالی

(1398/04/19)

بی‌نظیر ترین کتابی بود که تا حالا شنیدم .از آقای بسطام گوینده عالیش هم تشکر میکنم .همچیزش عالی. خیلی خوشحالم که عضو رسا بوک شدم .خیلی خیلی دوستش داشتم

  • 1

ارسال پیام