کتاب صوتی، رسابوک، کتابخانه صوتی و تصویری، کتاب صوتی بازاریابی هکر رشد- رایان هالیدی

۱۲,۰۰۰ تومان

خرید

کتاب صوتی بازاریابی هکر رشد- رایان هالیدی

مشخصات

مترجم ناشر تعداد تراک زمان موضوع امتیاز بازدید
هنگامه خدابنده شادن پژواک 6 02:39:56 - 0.3125 از 5 رای 9704

توضیحات

 کتاب صوتی بازاریابی هکر رشد- رایان هالیدی

 اصول جدید روابط عمومی، بازاریابی و تبلیغات

" در فقدان بودجه های هنگفت، استارتاپ ها برای ساختن شرکت های مدنظر خود راه هک کردن سیستم را آموختند". عملیات هکی که مفهوم بازاریابی را به طورکل دستخوش تغییر کرده است به نحوی که دیگر هیچکدام از لوازم و فرضیات قدیم در این رابطه به کار نمی آمد. همه ما درصددیم با کمترین امکانات ممکن بیشترین نتیجه را بگیریم. همین پارادوکس، شرح وظیفه ای است که بازاریاب ها و کارافرینان به عهده دارند. آنچه در کتاب حاضر بدان می پردازیم اینست که هکرهای رشد چگونه به استارت اپ ها کمک کردند تا علیرغم تقریبا هیچ سرمایه ای، بیشترین نتیجه را بدست بیاورند.

استارت اپ هایی مانند فیس بوک، Dropbox،  Airbnb و توییتر، هیچگونه هزینه ای در زمینه بازاریابی سنتی و تبلیغات مطبوعاتی و یا تلویزیونی نکردند در عوض، آنها به استراتژی هک رشد جدید پایبند هستند و با بودجه بسیار کم  به افراد بیشتری دسترسی پیدا می کنند  هکرهای رشد بر این باورند که محصولات و کسب و کارها باید بارها و بارها اصلاح شوند تا به واکنشهای انفجاری برسند.

بازاریابی هکر رشد، چیزی است که در تار و پودِ محصول تنیده می شود و محصول در مسیر خود به رشدِ عظیم و سریع میرسد. هدف نهایی هر هکر رشدی ساخت ماشین بازاریابی ای است که خود استمرار پیدا کرده و به تنهایی میلیون ها دلار سود تولید کند.

ارسال پیام