کتاب صوتی، رسابوک، کتابخانه صوتی و تصویری، مادر یک دقیقه ای - اسپنسر جانسون

۱۵,۰۰۰ تومان

خرید

مادر یک دقیقه ای - اسپنسر جانسون

مشخصات

نویسنده مترجم گوینده ناشر تعداد تراک زمان موضوع امتیاز بازدید
اسپنسر جانسون (Spencer Johnson) آرش صدر معصومه عزیزمحمدی , فرزانه فائزی, اعظم جبیبی شادن پژواک 0 02:18:00 - 2.5 از 2 رای 3380

توضیحات

مادر یک دقیقه ای 

اسپنسر جانسون

سریع ترین روش برای کمک به فرزندانتان برای اینکه یاد بگیرند، خودشان را دوست داشته باشند و بخواهند درست رفتار کنند

این داستان مادران را به جایی می‌برد که دوست دارند آن‌جا باشند. نویسنده‌ی پرفروش، اسپنسر جانسون، رازهای «یک دقیقه‌ای» مشهور خود را با دنیا در میان می‌گذارد. سه تکنیک ساده که درکشان هم بسیار آسان است، اما نتایج بزرگی دارند. وقتی از چیزی که در داستان می ‌آموزید استفاده می‌کنید، متوجه می‌شوید که:

• چطور فرد موثر و منضبطی باشید.

• چطور به وقتی به فرزندان خود کمک می‌کنید تا توانایی‌های خود را بشناسند، از توانایی‌های خود هم آگاه شوید.

• چطور با کمک به فرزندانتان برای رسیدن به اعتمادبه‌نفس، احساس مسئولیت را هم در وجود آنان بیدار کنید.

• چطور بیشتر از حضور در خانواده لذت ببرید.

با استفاده از این کتاب، که نوشته‌ی فردی است که تلاش می‌کند به مردم برای به دست آوردن سلامتی از طریق ارتباط بهتر کمک کند، مادران می‌توانند با اعتمادبه‌نفس بیشتری به امور فرزندانشان رسیدگی کنند و روزبه‌روز رابطه‌ی مادر-فرزندی خود را تحکیم کنند.

شما قطعا از تجربه خود می دانید که مادر خوب بودن، بیشتر از یک دقیقه طول می کشد.

با این حال، راه هایی برای برقراری ارتباط با فرزندانتان- در یک دقیقه- وجود دارد، که به سرعت به آن ها کمک می کند یاد بگیرند چطور خودشان را دوست داشته باشند و بخواهند درست رفتار کنند.

بعد از انجام سه روش برقراری ارتباط، خودتان قضاوت کنید. ببینید چطور رفتار فرزندانتان بهبود پیدا می کند. و از فرزندانتان بپرسید چقدر درباره خودشان احساس خوبی دارند.

روزی، زن جوانِ باهوشی در جستجوی مادری نمونه بود. او می خواست رازهای عملی والدین خوب را یاد بگیرد. و می دانست آن ها را فقط در کسی پیدا می کند که واقعا با این رازها زندگی می‌کند. 

زن جوان باردار، در این مورد با شوهرش صحبت کرد. آن ها موافق بودند که هیچ کدام آموزشی برای پرورش فرزند ندیده‌اند. با این حال آنها به زودی صاحب فرزند خودشان می شدند. 

بنابراین، تصمیم گرفتند که هر کدام به روش خودش، خودش را تعلیم دهد.

زن جوان از شغلش مرخصی گرفت و در حالی که در منتظر رسیدن فرزندش بود، از سایر مادران در مورد روش تربیت فرزندانشان پرسید....

 

ارسال پیام