کتاب صوتی، رسابوک، کتابخانه صوتی و تصویری، خارج از هزارتو - اسپنسر جانسون

۱۵,۰۰۰ تومان

خرید

خارج از هزارتو - اسپنسر جانسون

مشخصات

گوینده مترجم نویسنده ناشر تعداد تراک زمان موضوع امتیاز بازدید
ندا پوریان , بسام قیدی , حامد بیطرفان , تایماز رضوانی , مهیار ستاری , فرزانه فائزی, علی غفاری , نسترن نجاران علیرضا سلطان زاده اسپنسر جانسون (Spencer Johnson) شادن پژواک 0 01:14:16 - 0 از 0 رای 3442

توضیحات

خارج از هزارتو 

اسپنسر جانسون

یک راه هیجان انگیز برای فرار از بی حرکتی

 

کتاب "خارج از هزارتو" در ادامه کتاب "چه کسی پنیر مرا جابه‌جا کرد؟" نوشته شده است.

کتاب"چه کسی پنیر مرا جابه‌جا کرد؟"  پس از یک سال به فروش  به بیش از 21 میلیون جلد رسید.  با این وجود، اسپنسر احساس می کرد هنوز سوال های دیگری نیز وجود دارند که باید پاسخ داده شود.

برای جواب دادن به این سؤالات ، چرا و چگونه. چرا گاهی اوقات خودمان را با تغییر زمان وفق می دهیم و گاهی اوقات این کار را نمی¬کنیم؟ و چگونه خودمان را با تغییرات زمان در جهت ایجاد زندگی مطلوب و سرشار از شادی، وفق دهیم؟؛ که پس از مطالعه کتاب "چه کسی پنیر مرا جابه‌جا کرد؟"  ایجاد می‌شد، اسپنسر جانسون احساس کرد که باید قدمی حیاتی و فراتر از داستان پنیر بردارد و کتاب "خارج از هزارتو"  را در جواب به سوالات پیش امده منتشر کرد.

داستان "چه کسی پنیر مرا جابه‌جا کرد؟"، به خوانندگانش راهی برای سازگاری با تغییر شرایط کار و زندگی شان نشان می دهد. حال آنکه داستان "خارج از هزارتو" به شما کمک خواهد کرد تا نه تنها خودتان را با شرایط وفق دهید، بلکه سرنوشت خود را نیز تغییر دهید. 

 

روزی از روزگاران‌ دور، در سرزمینی دور، چهار شخصیت زندگی می کردند. کار آن¬ ا دویدن در یک هزارتو، برای جستجوی پنیر و پیدا کردن شادی بود. دوتای آنها موش هایی با نام اسنیف (sniff) و اسکاری (Scurry) و دوتای دیگر  انسانهای کوچکی به نام های هِم و هاو بودند.

 هزارتو شامل هزاران اتاق و راهرو می شد، که برخی از آنها حاوی پنیر خوشمزه بود و در برخی از آنها به جز تاریکی و پوچی چیز دیگری یافت نمیشد....

 

ارسال پیام