کتاب صوتی، رسابوک، کتابخانه صوتی و تصویری، هنر تاثیرگذاری - کریس وایدنر

۱۵,۰۰۰ تومان

خرید

هنر تاثیرگذاری - کریس وایدنر

مشخصات

نویسنده مترجم گوینده ناشر تعداد تراک زمان موضوع امتیاز بازدید
کریس وایدنر (Chris Widener) نوید اصلانی مهیار ستاری , معصومه عزیزمحمدی , محسن زرآبادی پور , فرزانه فائزی, حمید سربندی , حامد بیطرفان شادن پژواک 0 02:26:40 - 0 از 0 رای 3778

توضیحات

هنر تاثیرگذاری - کریس وایدنر

ترغیب دیگران با شما شروع می شود

 

کریس وایدنر در کتاب هنرتاثیرگذاری مفاهیم پایه اثرگذاری و نفوذ در دیگران را بصورت داستانی جالب بیان می‌کند.س

اثرگذاری یعنی توانایی تغییر افکار، باورها و رفتار دیگران. برای اینکه در کسب‌وکار و زندگی موفق باشیم، باید بتوانییم روی دیگران اثر بگذاریم. اثرگذاری، شایستگیِ اصلیِ هر فروشنده و رهبر است که دو بخش عمده‌ی کسب‌وکار محسوب می‌شوند.

اثرگذاری کاملاً مربوط به شخصیتی می‌شود که در طول زندگی به آن تبدیل می‌شوید. مردم با اعداد و ارقام یا شرکت معامله نمی‌کنند. آنها با آدمیزاد معامله می‌کنند. نوع شخصیتِ شما، سطح ِاثرگذاری تو را مشخص می‌کند که، در مقابل، سطح موفقیت تو را مشخص می‌کند.

همه‌ی ما دائماً در حال تغییر و تحول هستیم. زندگی انسان مثل سفر می‌ماند – زندگی حرفه‌ای آدم هم مثل زندگی شخصی‌اش است. همه‌ی ما تجربیاتی داریم، خوب و بد – نمی‌توانیم کنترلی بر آنها داشته باشیم، ولی می‌توانیم واکنش خودمان را به اتفاقات زندگی‌مان کنترل کنیم.

مارک که تازه از دانشگاه فارغ‌التحصیل شده بود زندگیِ متفاوتی می‌خواست. در حقیقت، همیشه چنین چیزی می‌خواست. در دوران دبیرستان، مارک سه رشته‌ی ورزشی را دنبال می‌کرد: راگبی، بسکتبال و بِیس‌بال و غالباً هم در همه‌ی لیگ‌های سطح اول شرکت کرده بود. اما آنقدر مهارت نداشت که به لیگ‌های برتر راه پیدا کند، بنابراین تصمیم گرفت تا در دانشگاه، به‌جای ورزش، روی درس‌ خواندن تمرکز کند. هدیه مادربزرگ در جشن فارغ‌التحصیلی شروع داستان می‌باشد.....

با اثرگذارای ، خانواده، کسب‌وکار، جامعه و کشورِ خود را به قله‌های رفیع موفقیت رهنمون سازید.

 

ارسال پیام