کتاب صوتی، رسابوک، کتابخانه صوتی و تصویری، فرشته ی درون - کریس وایدنر

۱۵,۰۰۰ تومان

خرید

فرشته ی درون - کریس وایدنر

مشخصات

گوینده مترجم نویسنده ناشر تعداد تراک زمان موضوع امتیاز بازدید
فرزانه فائزی, حامد بیطرفان , محسن زرآبادی پور , مهیار ستاری ستوده طاهریان کریس وایدنر (Chris Widener) شادن پژواک 0 02:00:02 - 0 از 0 رای 3039

توضیحات

فرشته ی درون - کریس وایدنر

راز میکل آنژ برای دنبال کردن اشتیاق خودتان و پیدا کردن کاری که عاشقش هستید 

کریس وایدنِر؛ نمونه ای از افرادی است که می توانند از پسِ هر موقعیت غیر عادی برآیند تا زندگی موفق را به دست آورند و به دیگران نیز در این راه کمک کنند. خبرنامه ی کریس به نامِ "ساخته شده برای موفقیت"، از 105 کشور اشتراک می گیرد که آن را به یکی از خبرنامه های پر توزیع و گسترده در حوزه موفقیت و رهبری تبدیل کرده است. 

کتاب های دیگر او شامل: 12 ستون موفقیت؛ مرد واقعی، هنر تاثیرگذاری، بالاتر از همه؛ قوانین رهبری و ده‌ها کتاب دیگر میباشد که جزو پرفروشترین کتاب‌ها در زمینه رشد فردی در آمازون هستند.

کریس وایدنر به همراه جیم ران کتاب 12 ستون موفقیت را در قالب داستانی گیرا منتشر کرده‌اند که یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌ها در زمینه موفقیت فردی می‌باشد و حالا او کتاب فرشته دورن را درقلب داستانی جذاب به رشته تحریر درآورده است.

تام کوک، به اروپا آمده بود تا مسیر و هدفش را پیدا کند، اما او برخلاف میلش به این نتیجه رسیده بود که این سفر برایش سودی نداشته است. درحالیکه نا اُمید شده بود، مسافرتی ترتیب داد به امید آن که ذهنش را روشن کند و  فرصتی برای کمی خودشناسی بدست آورد.

 در آخر، امیدوار بود که این بار، دور بودن از ایالات متحده، باعث شود فشاری که در خانه احساس می کرد از او دور شود و به او اجازه دهد تا تصمیمات جدی درباره آینده اش بگیرد.

 او به انگلیس، فرانسه و اسپانیا نیز سفر کرده بود، اما به قطعیتی درباره ی خودش نرسیده بود. حالا او در فلورانس (Florence) ایتالیا، آخرین شهر در برنامه ی سفرش بود و زمان زیادی را از دست داده بود. اما ناگهان اتفاقی افتاد ...

ارسال پیام