کتاب صوتی، رسابوک، کتابخانه صوتی و تصویری، کتاب صوتی مسری – جونا برگر

۱۵,۰۰۰ تومان

خرید

کتاب صوتی مسری – جونا برگر

مشخصات

نویسنده مترجم ناشر تعداد تراک زمان موضوع امتیاز بازدید
جونا برگر (Jonah Berger) مینا عسگری شادن پژواک 8 07:16:19 - 2.5 از 3 رای 7845

توضیحات

کتاب صوتی مسری – جونا برگر

چرا بعضی از محصولات و ایده‌ها محبوب می شوند؟

 

جونا برگر در کتاب مسری رمز و رازی که در پس انتقال‌های اجتماعی  وجود دارد را مطرح می‌کند. واقعاً چرا راجع به برخی چیزها بیشتر صحبت می‌کنیم و آنها را بیشتر به اشتراک می‌گذاریم؟ این کتاب که با داستان‌های جذاب و تحقیقات جامع ارایه شده است ابزاری ضروری برای هرکسی است که می‌خواهد محصول یا ایده خود را در سطح وسیع منتشر کند.

وقتی یک کالا و یک نام همانند نقل و نبات در گفتار مردم جاری شود و بین مردم کوی و برزن رواج و رونق پیدا می کند صاحب آن نام و کالا می تواند با خیال راحت به رویای فروش مداوم کالای خود به نظاره بنشیند. این تکنیک بی نظیر که می توان آنرا کار آمدترین و شگفت انگیزترین روش تبلیغات در عصر کنونی دانست به عمومی و یا "وایرال" معروف است. با استفاده از این تکنیک نوین بازاریابی و تبلیغات می توانید به صورت کاملا هوشمندانه و با حداقل هزینه به معرفی کالاها، خدمات و علایق خود بپردازید. این کتاب فقط یک روش معمول تبلیغاتی راشرح نمی دهد بلکه اسلحه ای کارآمد است که هر کس در هر موقعیتی برای تجارت باید به آن مجهز باشد.

  • 1

(1398/07/01)

. با خودم گفتم شاید چون حافظه موبایلم کم بود بازم فصل چهار دانلود نشد.حافظه موبایلم رو خالی کردم .وخواستم برای بار چهارم این کتاب رو پاک کنم و دوباره دانلود کنم . کتاب مسری در قسمتی از کتابخونه من که بتوانم اون رو پاک کنم دیگه موجود نیست .لطفا راهنمائیم کنید چکار باید انجام بدم. ممنون از شما

(1398/07/01)

سلام من یه بار به شما پیام دادم . فصل چهار کتاب مسری یک دقیقه اول قرات میشه اما بعد یهو قطع میشه میپره فصل پنجم.همکاران شما گفتن دوباره حذف کنید و دوباره دانلود کنید چون حجم بالایی داره وقتی باشه که با موبایل کار نمیکنید. من این کار رو کردم ولی بازم فصل چهار رو نتونستم دانلود کنم .

(1398/06/30)

چرافصل چهارم رو کامل دانلود نمیکنه.یک دقیقه که از فصل چهار مگذره میپره فصل پنج.

(1398/06/29)

این کتاب فوق العاده است. خیلی ممنون.

(1398/06/23)

افتضاح

  • 1

ارسال پیام