کتاب صوتی، رسابوک، کتابخانه صوتی و تصویری، کتاب صوتی صفر به یک - پیتر تیل

۱۵,۰۰۰ تومان

خرید

کتاب صوتی صفر به یک - پیتر تیل

مشخصات

ناشر تعداد تراک زمان موضوع امتیاز بازدید
شادن پژواک 16 06:39:41 - 5 از 2 رای 4790

توضیحات

کتاب صوتی صفر به یک - پیتر تیل 

نکاتی در مورد استارتاپ‌ها - چگونه آینده را بسازیم

کتاب صفر به یک؛ نکاتی در مورد استارتاپ‌ها - چگونه آینده را بسازیم نوشتۀ پیتر تیل و بلک مسترز، ایده‌هایی کاملاً نو و ارزشمند در زمینه چگونگی خلق ارزش در دنیای فعلی ارائه می‌نماید. این اثر از زمان انتشار (2014) جزو پرفروش ترین‌های دنیا بوده و به اغلب زبان‌ها ترجمه و منتشر شده است.

کتاب صفر به یک؛ نکاتی در مورد استارتاپ‌ها، اثر پیتر تیل (خالق و مدیرعامل سابق paypal، سرمایه گذار اصلی فیسبوک، تسلا، لینکدین، اسپیس ایکس و...) است. او در زمینه مباحث کارآفرینی و سرمایه‌گذاری خطر پذیر جزو شاخص ترین‌های حال حاضر آمریکا بوده و بخاطر شهرتش در دانشگاه استفنورد هم دوره‌ی افتخاری کارآفرینی برگزار می‌کند.

پیتر تیل یک کارآفرین موفق است که کارهای زیادی انجام داده و در این کتاب شرح می‌دهد که چگونه شرکت‌های بزرگ از هیچ متولد می‌شوند. کتاب «صفر به یک» آنقدر بین کارآفرینان و استارتاپ‌ها محبوب است که به گفته مجله فوربز خواندن آن به شما احساس قدرت فرابشری می‌دهد.

این کتاب از زمان انتشار همواره جزو پرفروش‌ترین کتاب‌های حوزه نوآوری، کارآفرینی و استارتاپ‌ها بوده است (رتبه یک فروش بخش سیاست‌های اقتصادی و رتبه 2 بخش کارآفرینی سایت آمازون) و در اغلب لیست‌های «کتاب‌هایی که حتماً باید مطالعه کرد» قرار دارد.

 او که خود بیش از ۲. ۲ میلیارد دلار ثروت دارد، مسیر تاریخی تولید ثروت و رابطه آن با نوآوری را در کتابش به خوبی تشریح می‌کند، همچنین درباره ماهیت رقابت، تولید محصول و سرمایه‌گذاری و اهمیت داشتن تیم خوب حرف می‌زند.

تقلید از یک الگو آسانتر از خلق چیزی نو است. انجام دادن کاری که می‌دانیم چگونه آن را انجام دهیم، جهان را از 1 به n می‌برد و چیزی آشنا به آن خواهد افزود. اما هرگاه چیزی نو خلق می‌کنیم، از صفر به یک می‌رویم.

عمل خلق، منحصر به فرد است، همانند خلق کردن چیزی با اهمیت! و نتیجه چیزی تازه و غریب است.

 

ارسال پیام