کتاب صوتی، رسابوک، کتابخانه صوتی و تصویری، کتاب صوتی پروژه شادی - گرچن رابین

۱۵,۰۰۰ تومان

خرید

کتاب صوتی پروژه شادی - گرچن رابین

مشخصات

نویسنده ناشر تعداد تراک زمان موضوع امتیاز بازدید
گرچن رابین (Gretchen Rubin) شادن پژواک 14 12:52:07 - 3.25 از 3 رای 6267

توضیحات

کتاب صوتی پروژه شادی 

گرچن رابین

 قوانین دوزاده گانه شادی 

 

طبق تحقیقات، برای تعیین سطح شادی یک شخص، ژنتیک حدود 50 درصد؛ شرایط زندگی مانند سن، جنسیت، قومیت، وضعیت زناشویی، درآمد، سلامتی، حرفه و وابستگی مذهبی، حدود 10 الی 20 درصد سطح شادی را تشکیل می‌دهند؛ مابقی آن نتیجه‌ی نحوه‌ی تفکر و عمل فرد است. به عبارت دیگر، انسان‌ها یک خصلت ذاتی دارند که در محدوده‌ی خاصی تنظیم می‌شود، اما با اقدامات خود می‌توانند خود را به بالاترین محدوده‌ی شادی خود برسانند یا خود را به انتهای محدوده‌ی شادی خود ببرند.

کتاب «پروژه‌ی شادی» رویکردی برای تغییر دادن زندگی شماست. اولین مرحله‌، آمادگی است، زمانی که مشخص می‌کنید چه چیزی برای شما شادی، رضایت و مشغولیت می‌آورد و همچنین چه چیزی باعث حسِ گناه، عصبانیت، بی‌حوصلگی و پشیمانی شما می‌شود. دومین مرحله اراده کردن است، زمانی که مشخص می‌کنید چه اقدامات مشخصی شادی شما را فزونی خواهد بخشید. پس از آن نوبت به بخش جالب این کار می‌رسد: حفظ کردن اراده‌ی شما.

نوآوری و چالش منبع قدرتمند شادی هستند؛ پول زمانی که عاقلانه خرج می شود می‌تواند به شادی بیشتر شما کمک کند. ؛ این نظم بیرونی به آرامش درونی کمک می کند؛ و کوچکترین تغییرات می تواند بزرگترین تفاوت‌ها را ایجاد نماید.

کتاب «پروژه‌ی شادی» داستان پروژه‌ی شادی من  (گرچن رابین) است، تلاشی که انجام دادم و چیزی که یاد گرفتم. پروژه‌ی شما با پروژه‌ی من تفاوت خواهد داشت، اما کمتر کسی وجود دارد که نتواند از یک پروژه‌ی شادی سود ببرد. در این کتاب تحقیقات و مطعالعات و همچنین یافته‌های خود درباره شادی را با شما به اشتراک می‌گذارم. امیدوارم گیراترین منبع الهام برای پروژه‌ی شادی شما کتابی باشد که در دست دارید و خواندن روایت پروژه‌ی شادی من شما را تشویق کند که پروژه‌ی خود را آغاز کنید. هر موقع که این را بخوانید، هر جا که باشید، در جایگاه درست برای شروع قرار گرفته‌اید. 

کتاب پروژه شادی به بیش از 50 زبان ترجمه شده و تا به امروز بیش از یک میلیون جلد از آن در سراسر دنیا بفروش رسیده است. گرچن رابین نویسنده این کتاب چهار کتاب پرفروش دیگر با عناوین "بهتر از قبل" –"چهار گرایش رفتاری"_"شادی در خانه" و "شرایط بیرونی؛آرامش درونی" را منتشر کرده است.

ارسال پیام