کتاب صوتی، رسابوک، کتابخانه صوتی و تصویری، کتاب صوتی مرا محکم بگیر - سو جانسون

۱۸,۰۰۰ تومان

خرید

کتاب صوتی مرا محکم بگیر - سو جانسون

مشخصات

گوینده نویسنده ناشر تعداد تراک زمان موضوع امتیاز بازدید
فرزانه فائزی سو جانسون (Sue Johnson) شادن پژواک 29 08:45:07 - 0 از 1 رای 21864

توضیحات

مرا محکم بگیر - سو جانسون

 

هفت مکالمه برای زندگی با عشق 

 

مرا محکم در آغوش بگیر طراحی شده تا تمام زوج‌ها، جوان، پیر، متاهل، در شرف ازدواج، هم‌خانه‌ها، خوشبخت، پریشان، به طور خلاصه تمامی شریک‌های زندگی که به دنبال یک عمر عشق هستند بتوانند از آن استفاده کنند.

 این کتاب هم برای زنان است و هم برای مردان. برای تمامی مردمان و تمامی فرهنگ‌ها است؛ هر کس روی این سیاره دارای نیازهای اساسی یکسانی برای ایجاد پیوند و ارتباط است. این کتاب برای افرادی نیست که در رابطه‌های سوء استفاده‌وار یا وحشیانه به سر می‌برند، همچنین برای افرادی نیست که اعتیاد جدی دارند یا برای مدت‌های طولانی است که به همسر خود خیانت می کنند؛ چنین اقداماتی توانایی برای متعهد شدن مثبت نسبت به شریک زندگی را تضعیف می‌کند.

 

آثار دیگر دکتر سو جانسون مشاور سرشناس خانواده در آمریکا

درمان زوجین با تمرکز بر احساسات: ایجاد پیوند

درمان زوجین با تمرکز بر احساسات بعد از آسیب روحی شدید: تقویت پیوند های دلبستگی

دکتر سو جانسون مدیر موسسه زوج و خانواده اوتاوا درکانادا و مرکز بین المللی تعالی در درمان عاطفه محور و ههمچنین استاد پژوهشگر برجسته در دانشگاه آلیانت سن دیگو، کالیفرنیا و استاد روانشناسی بالینی دانشگاه اوتاوا هستند. او عضوی از انجمن روانشناسی آمریکاست و برای آثار خود افتخارات بسیاری کسب کرده است؛ از جمله جایزه برجسته در حوزه درمان زوج و خانواده از انجمن درمان خانواده و ازدواج آمریکا و جایزه ای هم برای تحقیق پیرامون درمان خانواده از آکادمی درمان خانواده آمریکا دریافت کرده است.

او به مشاوران ای . اف . تی در یرایر دنیا آموزش می دهد و به ارتش آمریکا و کانادا و اداره آتشنشانی شهر نیویورک مشاوره می دهد. او در اوتاوا با شور و دو فرزندش زندگی می کند. او برنامه های کمدی گیلبرت و سالیوان و مونتی پیتون، تانگوی آرژانتینی و کایاک سواری در دریاچه های شمالی را دوست دارد.

 

ارسال پیام