کتاب صوتی، رسابوک، کتابخانه صوتی و تصویری، چهار اثر فلورانس اسکاول شین

۱۵,۰۰۰ تومان

خرید

چهار اثر فلورانس اسکاول شین

مشخصات

گوینده نویسنده ناشر تعداد تراک زمان موضوع امتیاز بازدید
اعظم جبیبی فلورانس اسکاول شین شادن پژواک 41 07:52:27 - 5 از 1 رای 10686

توضیحات

کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول شین

«انسان‌ها با زبان‌شان عزت می‌یابند و یا خوار می‌شوند و یا اینکه مرگ و زندگی هرکس در پس زبان اوست». 

کتاب "4 اثر از فلورانس اسکاول شین" از برترین کتاب های تمام دوران شناخته می شود. این کتاب جاویدان، در واقع 4 کتاب از این نویسنده آمریکایی را در دل خود یک جا جا داده است. خرد و نصایح اسکاول شین به راستی جادوان هستند. شما با خواندن کتاب های "کلام تو عصای جادویی توست" و "قدرت کلام" متوجه قدرت کلماتی که به زبان می آورید شده و قانون جذب را برای فراخوانی آرزوهای خود به بهترین نحو به کار خواهید بست. 

چهار اثر متشکل از این چهار کتاب است:

1. بازی زندگی و چگونگی بازی کردن آن 

2. کلام تو عصای جادویی توست 

3. در مخفی توفیق

4. قدرت کلام 

 

در کتاب "بازی زندگی و چگونگی بازی کردن آن"، قوانین زندگی را از زبان اسکاول شین می آموزید. همچنین این کتاب را می توان راهنمایی در نظر گرفت که نحوه رفتار هر انسانی را در زندگی خود مشخص می کند. کتابی بسیار ساده و شگفت انگیز که قدرت تفکر صحیح را به شما یادآور می شوند.  

کتابهای فلورانس اسکاول شین به طور مستمر بعد از مرگش از سال1940 به بعد منتشر شده اند. کتاب "بازی زندگی"، به همراه "در مخفی توفیق"، غالبا سنگ بنایی برای کتابهای  محبوب رشد فردی امروزی دانسته می شوند. نفوذ اسکاول شین در میان خوانندگان به قدری زیاد است که برخی او را با پدر تفکر مثبت یعنی نورمان وینسنت پیل قیاس کرده و حتی نتیجه گرفته اند که پیل بعضی از نظریاتش را از شین وام گرفته است. 

کتاب صوتی 8 ساعته کامل "چهار اثر فلورانس اسکاول شین" پیشنهاد ویژه ما به تمام کسانی که می خواهند بازبینی اساسی در تفکرات و ایمان خود داشته باشند تا موفقیت را در جنبه های مختلف زندگی خلق کنند. 

 

 

ارسال پیام