کتاب صوتی، رسابوک، کتابخانه صوتی و تصویری، کتاب صوتی عادت‌های عملکرد عالی – برندن برچارد

۲۰,۰۰۰ تومان

خرید

کتاب صوتی عادت‌های عملکرد عالی – برندن برچارد

مشخصات

ناشر تعداد تراک زمان موضوع امتیاز بازدید
شادن پژواک 10 13:18:17 - 3.125 از 5 رای 9202

توضیحات

کتاب صوتی عادت‌های عملکرد عالی – برندن برچارد

عادتهایی برای دستیابی به کارایی فوق العاده

برندن برچارد برترین مربی عملکرد بالا در دنیا است و یکی از پربیننده‌ترین، قابل ارجاع‌ترین و پر پیرو ترین مربی توسعة مهارت‌های فردی در تاریخ است. مجلة موفقیت و مجلة اوپرا، مجلة زیرو، او را یکی از تاثیرگذارترین رهبران در زمینة موفقیت و رشد فردی نام برده‌اند. 

ویدئو‌های برچارد در مبحث توسعة شخصی بیش از 100 میلیون بار دیده شده‌اند. بیش از 1.6 میلیون نفر در دوره‌های آنلاین او شرکت کرده‌ یا مجموعه ویدئوهای او را دیده‌اند. به همین دلایل، سایت Oprah.com او را «یکی از موفق‌ترین مربیان آنلاین تاریخ» نام نهاده است.  مجلة کارآفرین سمینار او با نام آکادمی متخصصان، که برای رهبران اندیشمند شبکه‌های اجتماعی تهیه شده است را «یکی از پنج سمیناری که همة کارآفرینان باید در آن شرکت کنند» برگزیده است.

کتاب عادت ‌های عملکرد عالی نقشة فراری است که ما را از جست‌وجوی موفقیت ظاهری که روح را می‌کشد نجات داده و به‌سوی موفقیت تنها برای موفقیت پیش می‌برد. این کتاب دربارة تنظیم‌کردن تفکرات و رفتارهایتان به نحوی است که بتوانید رشد، رفاه و رضایت را در حین تلاش‌هایتان تجربه کنید.

این کتاب تا حد ممکن کاربردی است و راهبردهایی در ان ارائه شده است که از آن‌ها برای ارتقاء زندگیتان استفاده کنید. این کتاب تلاشی بوده است برای این‌که بیست سال علم و آگاهی را به نقشة راهی برای شما تبدیل شود. 

این کتاب به وضوح و کاملاً صحیح نشان می‌دهد که چرا برخی از افراد عالی می‌شوند، برخی شکست می‌خورند و تعداد بسیار بیشتری از مردم هرگز حتی تلاش هم نمی‌کنند. 

این کتاب نتیجة بیست سال جست‌وجوی تحقیق برای رسیدن به پاسخ سه سوال اساسی است:

1- چه‌چیز باعث می‌شود که برخی افراد و تیم‌ها سریع‌تر موفق شوند و آن موفقیت را در طولانی‌مدت حفظ کنند؟

2- از بین آن‌ها که موفق به این کار می‌شوند، چرا برخی‌ در این مسیر احساس بیچارگی می‌کنند و برخی‌ شاد هستند؟

3- اصلاً چه‌چیز به افراد مختلف انگیزه می‌دهد تا به‌دنبال سطوح بالاتر موفقیت بروند، و چه نوع عادت‌ها، آموزش‌ها و پشتیبانی به آن‌ها کمک می‌کند سریع‌تر ارتقاء پیدا کنند؟

«مسالة اصلی» در این کتاب آموزش عادت‌هایی است که شما را به انسان فوق‌العاده‌ای تبدیل می‌کنند. این کار برای این است که به شما کمک شود عادت‌ها را از نظر مفهومی درک کرده و همچنین بتوانید با اطمینان خاطر آن‌ها را تمرین کنید. این کتاب، دربارة شماست. دربارة این است که چطور فکر می‌‌کنید و به چه عادت‌هایی نیاز دارید تا به شکل آگاهانه در زندگی خودتان به کار ببرید. 

برای مطالعه درباره برندن برچارد روی لینک کلیک کنید. 

ارسال پیام