کتاب صوتی، رسابوک، کتابخانه صوتی و تصویری، کتاب صوتی هنر کار کردن - جف گوینز

۱۵,۰۰۰ تومان

خرید

کتاب صوتی هنر کار کردن - جف گوینز

مشخصات

ناشر تعداد تراک زمان موضوع امتیاز بازدید
شادن پژواک 9 06:29:46 - 3.125 از 4 رای 11083

توضیحات

کتاب صوتی هنر کار کردن - جِف گوینز

راهی مطمئن برای کشف آنچه مقدر بوده انجام دهید

 

جِف گوینز، یک نویسنده‌ی جوان است که چهار کتاب پر فروش از او منتشر شده است .گوینز جرأت این را پیدا کرد سر وقت یکی از چالش‌برانگیزترین سوا‌ل‌ها‌یی برود که ذهن هر شخصی را به خود مشغول کرده است: چطور می‌توانم رسالت واقعی خود را پیدا کنم؟

رسالت یک مسیر است. برنامه‌ای وجود ندارد. تمایز اصلی این کتاب آن است که به شما نشان می‌دهد، پیدا کردن رسالت واقعی شما، بیشتر یک مسیر است تا یک برنامه. چون باید انعطاف‌پذیری خود را حفظ کرده و پذیرای شگفتگی‌ها باشید که در راه به سراغ‌تان خواهند آمد. 

رسالت یک سفر است، رفتن از یک مکان به مکانی دیگر و عبور کردن از پیچ و خم‌هایی که در نهایت به شما کمک خواهند کرد سرنوشت خود را بیابید.

گوینز بعد از خلاصه کردن داستان صد‌ها فردی که رسالت خود را پیدا کرده‌اند، هفت عنصر مشترک را شناسایی کرده است تا رسالت واقعی خود را  هم پیدا کنید ، که می‌توان آنها را نقاط مسیر موجود در نقشه نامید: آگاهی، کارآموزی، تمرین که به شما کمک می‌کنند برای سفر خود آماده شوید. اکتشاف، حرفه، و خبرگی جایی که دست به عمل می‌زنید و در آخر از خود میراث به جا می‌گذارید. 

در این کتاب تمرکز ما بر این است که چطور خود را آماده کنید تا مسیری را که به رسالت واقعی شما منجر می‌شود پیدا و دنبال کنید. رسالت شما قرار نیست آسان باشد اما به شما معنا خواهد داد و در پایان چیزی است که باعث می‌شود از ته دل احساس خوشحالی کنید.

  • 1

(1397/09/23)

سلام و ارادت. دانلود فایل صوتی کتاب مدت زیادی طول میکشد و هم چنین در هنگام خرید کتاب عملیات خرید و پرداخت بانکی مربوط به بانک عامل مانند سینا ، متوقف میشود. با تشکر از تلاش فرهنگی شما. ارادتمند : سعید الوندی.

  • 1

ارسال پیام