کتاب صوتی، رسابوک، کتابخانه صوتی و تصویری، نهنگ‌ها اعتماد می‌کنند!، تربیت فرزندان – کن بلانچارد

۱۸,۰۰۰ تومان

خرید

نهنگ‌ها اعتماد می‌کنند!، تربیت فرزندان – کن بلانچارد

مشخصات

مترجم گوینده نویسنده ناشر تعداد تراک زمان موضوع امتیاز بازدید
ثریا رضایی مهیار ستاری , حامد بیطرفان , شهاب ایلکا , فرزانه فائزی, محسن زرآبادی پور , معصومه عزیزمحمدی , نسترن نجاران کن بلانچارد (Ken Blanchard) شادن پژواک 0 00:03:55 - 0 از 0 رای 3157

توضیحات

نهنگ‌ها اعتماد می‌کنند!، تربیت فرزندان – کن بلانچارد

چگونه تربیت فرزند را برای خود و فرزندان‌تان به یک تجربه‌ی مثبت تبدیل کنید

نویسنده‌ی موفق، کِن بلانچارد، با همکارانی که در نوشتن کتاب "نهنگ‌ها اعتماد می‌کنند" به او کمک کردند دوباره یک تیم تشکیل داد تا اصولی که در محیط‌های بسیاری، از آموزش نهنگ‌های قاتل گرفته تا بهبود اثربخشی فردی و ارتقاء عملکرد کاری، موثر واقع شده‌اند را در زمینه‌ی تربیت کودکان هم بکار ببرند.

آموزش نهنگ‌های قاتل چه ربطی به تربیت کودکان دارد؟ همان‌طور که این داستان جذاب و منحصربه‌فرد نشان می‌دهد، بیش از آن چیزی که فکرش را بکنید به هم ربط دارند. کِن بلانچارد و همکارانش، از جمله دو مربی کهنه‌کار پستانداران دریایی، در کتاب پرفروش نیویورک‌تایمز خود یعنی "نهنگ‌ها اعتماد می‌کنند" نشان دادند چطور مفاهیم آموزشی بکار رفته در محلی مثل "دنیای دریایی" می‌تواند در محل کار هم استفاده و اِعمال شود. در این کتاب جدید، آنها همان اصول را در تربیت فرزندان اجرا کرده‌اند. وقتی والدین حاضر در این داستان جذاب قِلق کار با اصول پنج‌گانه‌ی "نهنگ‌ها اعتماد می‌کنند" را یاد گرفتند، شاهد تفاوت چشم‌گیری در حل چالش‌هایی مانند: پیروی از یک برنامه‌ی خواب برخورد با بداخلاقی، ارائه‌ی غذاهای جدید، سهیم شدن با دیگران، عدم استفاده‌ی بیش‌از حد از کلمه‌ی نَه، آموزش مراقبت از یک حیوان خانگی و تعیین مهلت‌زمانی بودند.

اساس روش "نهنگ‌ها اعتماد می‌کنند" احترام است و بر ارتباط و تحسین بیش از اطاعت و تنبیه تاکید می‌کند- این همان نظریه‌ی الفبای پاولُوویان (Pavlovian) نیست. "نهنگ‌ها اعتماد می‌کنند" چیزی بیش از یک مجموعه تکنیک است: شیوه‌ی دیدن افراد و بهترین چیزهایست که در آنها وجود دارد. رهبران، قدیسان و علمای بزرگ تاریخ، این مهارت را در خود ایجاد کرده و توسعه داده‌اند. ازآنجاییکه بیشتر ما نسبت به این الگوهای جهانی عقب‌تریم، این کتاب می‌تواند راهنمایی برای شکوفایی بهترین پتانسیل فرزندانمان باشد.

 

ارسال پیام