کتاب صوتی، رسابوک، کتابخانه صوتی و تصویری، نجار – جان گوردون

۱۸,۰۰۰ تومان

خرید

نجار – جان گوردون

مشخصات

گوینده مترجم نویسنده ناشر تعداد تراک زمان موضوع امتیاز بازدید
بسام قیدی , غلامرضا صادقی , فرزانه فائزی, فریبا فصیحی, مهیار ستاری سهیلا مختاری جان گوردون شادن پژواک 0 03:29:58 - 0 از 0 رای 3294

توضیحات

نجار – جان گوردون

داستانی درباره ی بزرگترین استراتژی های موفقیت

برای دستیابی به موفقیت واقعی، باید به دیگران کمک کنید. کار اصلیِ شما در زندگی، قضاوت و ارزیابی انسان ها نیست، بلکه کمک به آنها برای موفقیت در هر کاری است که انجام می‌دهند. به بیان دیگر، موفقیت باید به اشتراک گذاشته شود.

اگر شما تاجرید، تمرکزتان را از برنده شدن- حالا هر معنایی که برایتان دارد- به استفاده از کارتان برای عشق ورزیدن، خدمت کردن و روحیه دادن به دیگران تغییر دهید. اگر این کار را بکنید، موفق خواهید شد و کسب‌وکارتان طوری که حتی فکرش را هم نمی کنید، رشد خواهد کرد. 

کتاب "نجار" می تواند زندگی شما را در جهت مثبت تغییر دهد. و شما هم در عوض می توانید، زندگی انسانهای اطرافتان را تغییر دهید و آنها نیز در عوض، زندگی افرادی که با آنها در ارتباط اند را تغییر خواهند داد. 

جان گوردون نویسنده کتاب پرفروش اتوبوس انرژی، این بار در کتاب نجار در قالب داستانی جذاب بزرگترین استراتژی‌های موفقیت را برای شما بیان می‌کند.

آخرین چیزی که مایکل قبل از بیدار شدن در بیمارستان به یاد می آورد، دویدن در خیابان های شهر و فکر کردن به راه هایی برای ساخت شرکتش بود. حالا او با سیم ها و دستگاه هایی که به بدنش وصل بود، به پشت خوابیده و همسرش سارا کنارش نشسته و پرستاری هم بالای سرش ایستاده بود...

ارسال پیام