کتاب صوتی، رسابوک، کتابخانه صوتی و تصویری، ماهی – استفان لاندین- هری پل - جان کریستنسن

۱۵,۰۰۰ تومان

خرید

ماهی – استفان لاندین- هری پل - جان کریستنسن

مشخصات

گوینده مترجم نویسنده ناشر تعداد تراک زمان موضوع امتیاز بازدید
بسام قیدی , مهیار ستاری , معصومه عزیزمحمدی , محسن زرآبادی پور سهیلا مختاری جان کریستنسن , هری پل , استفان لاندین شادن پژواک 0 03:15:47 - 0 از 0 رای 3001

توضیحات

ماهی – استفان لاندین- هری پل - جان کریستنسن 

یک روش اثبات شده برای تقویت روحیه و بهبود نتایج

"فلسفه‌ی ماهی!"، به میلیون‌ها انسان در ده‌ها هزار سازمان در سراسر دنیا – از شرکت‌های تجاری و مدارس گرفته تا بیمارستان‌ها – کمک کرده تا خدمات شگفت انگیزی ارائه دهند؛ اعتماد و کار گروهی را تقویت کنند و شوق و انرژی به کارشان بیاورند.

زیبایی "فلسفه‌ی ماهی!" این است که شما می‌توانید آن را در تمام بخش‌های زندگی‌تان به کار ببندید. این فلسفه به شما کمک می‌کند تا بهتر متوجه شوید که تصمیم‌هایتان بر دیگران چه تاثیری می‌گذارد و زبان مشترکی ایجاد می‌کند که باعث می‌شود همه با هم اتفاق‌نظر داشته باشند و مکالمات را در راستای دستیابی به نتیجه‌ای مثبت، تغییر جهت دهند.

کتاب "ماهی" درباره‌ی تبدیل کارتان به چیزی است که دوستش دارید. از زمانی که اولین نسخه‌ی کتاب  “ماهی!” در سال 2000 به چاپ رسیده است، تاکنون بیش از 5 میلیون نسخه به 35 زبان به فروش رفته است که آن را به یکی از پرفروش‌ترین کتب تجاری دوران تبدیل کرده است. علت این موضوع کاملاً مشخص است. با داستان‌پردازی جذاب، توصیه‌های بدون محدودیت زمانی، رویکردی با اجرای آسان و شوقی الهام بخش، کتاب “فلسفه‌ی ماهی!” بهترین پیام برای زمانه‌ی ماست.

ایده‌ی اصلی داستان کتاب  “ماهی!” درباره‌ی زنی است که رفتارش را در مورد کار عوض می‌کند و محیط کار بی روحش را، به مکانی پر از تفریح و انرژی تبدیل می‌کند.

 

ارسال پیام