کتاب صوتی، رسابوک، کتابخانه صوتی و تصویری، کتاب صوتی بزن قدش! - کن بلانچارد

۱۸,۰۰۰ تومان

خرید

کتاب صوتی بزن قدش! - کن بلانچارد

مشخصات

گوینده مترجم نویسنده ناشر تعداد تراک زمان موضوع امتیاز بازدید
حامد بیطرفان , فرزانه فائزی, محسن زرآبادی پور , معصومه عزیزمحمدی هنگامه خدابنده کن بلانچارد (Ken Blanchard) شادن پژواک 4 04:54:04 - 0 از 0 رای 4467

توضیحات

بزن قدش! - کن بلانچارد

جادوی کار تیمی

بزن قدّش! کتابی است که از حقیقتی همواره استوار سخن گفته و چرایی ارزشمندیِ تیم‌ها و اقداماتی را که برای تیم‌سازی از دست افراد و سازمان‌ها برمی‌آید در قالبی نوین بیان می‌کند. 

هرچند بزن قدّش! ماجرای آلِن فُوستِر ،کارمندی تک‌رو در محل کار را روایت می‌کند، اما در اصل به چهار ماده اولیه‌ای که در شکل‌گیری تیم‌هایِ برنده نقش دارند، پرداخته است. در این ماجرا می‌بینیم با وجودی  که آلِن نیرویی کاربلد است، اما میلی به شریک کردن دیگران در کار ندارد و می‌خواهد خود به تنهایی در مرکز توجهات قرار بگیرد، همان‌طور که از زبان رییسش می‌شنویم به این دلیل اخراج می‌شود که،"ما نیازمند نیروهای خوبی هستیم که عملکرد تیمی‌شان هم خوب باشد". و شنیدن این واقعیت برای او بسیار تلخ است. 

فوستر در همان ایام که مشغول اندیشیدن به دلایل اخراج شدنش است، پسرش را برای تمرین هاکی کلاس پنجمی‌ها سر زمین می‌برد. تیمی که پسر فوستر عضو آن است کاملا از کار گروهی بی‌بهره بودند. پس از مطلع شدن دو مربی سخت‌کوش تیم از بد اقبالی فوستر، به او پیشنهاد ملحق شدن به کادر مربیگری را می‌دهند، و او خود را در شرایطی می‌بیند که باید معنی کار گروهی را، هم به خود و هم به بازیکنان تیم، بیاموزد. آلِن و بازیکنان تیم در نهایت جادوی کار گروهی را می‌آموزند و درمی‌یابند:

"هیچ تک نفری به اندازه کل یک جمع قدرتمند نیست". 

شما می توانید زندگی نامه کامل کن بلانچارد را با کلیک روی لینک بخوانید. 

ارسال پیام