کتاب صوتی، رسابوک، کتابخانه صوتی و تصویری، برنامه‌ریزی هفتگی – دارن هاردی

۵,۰۰۰ تومان

خرید

برنامه‌ریزی هفتگی – دارن هاردی

مشخصات

نویسنده ناشر تعداد تراک زمان موضوع امتیاز بازدید
دارن هاردی (Darren Hardy) شادن پژواک 1 00:27:25 - 3.84375 از 6 رای 7408

توضیحات

برنامه‌ریزی هفتگی – دارن هاردی

استثنایی باشید 

ارزش زندگی شما براساس اندازه‌ی مشکلاتی که تصمیم به حل کردنش می‌گیرید، تعیین می‌شود. شما می‌توانید یک خانه بسازید و یا همانند الون ماسک بنیانگدار تسلا، روی مریخ شهرسازی کنید. دنبال کردن هدف‌های بزرگ است که شما را استثنایی می‌کند.

دارن هاردی می گوید شما الان در دوران خارق‎العاده و در یک جامعه‌ی آزاد زندگی می‌کنید که به منابع و تکنولوژی فروانی دسترسی دارید تا به موفقیت برسید. تعیین هدف و برنامه‌ریزی برای دستیابی به اهداف‌تان، کوچک و یا بزرگ به زمان و میزان انرژی یکسانی نیاز دارد اما پاداش ها و تاثیرات آنها خیلی با هم فرق می‌کند.

مطمئن شوید هر سه هدف بزرگ زندگی‌تان را مشخص کرده‌اید و اولویت‌های برنامه‌ریزی هفتگی‌تان بر اساس تمامی ارزش‌ها  و اهداف‌تان، تعیین شده‌اند. سپس فقط کارهای مهم و ضروری را انجام دهید و بقیه کارها را به دیگران واگذار کنید.

تا زمانیکه ما به خودمان فشار کافی نمی‌آرویم؛ متوجه استعداد و خلاقیت خود نمی‌شویم. افراد موفق همه به تعیین مهلت‌های غیرمنطقی علاقه دارند؛ نه به این خاطر که آن‌ها غیرمنطقی هستند، بلکه به خاطر اینکه خودشان و تیم‌شان و اطرافیان‌شان را مجبور می‌کنند که استعداد و خلاقیت خود را به کار برده و  از پس مشکلات برآیند و به همین علت جهش‌های بزرگ و  غیر ممکن‌ها، انجام شده‌اند.

تولید و انتشار توسط شادن پژواک

ارسال پیام