کتاب صوتی، رسابوک، کتابخانه صوتی و تصویری، هنر ارتباط با مردان - پائول کلونی

۱۰,۰۰۰ تومان

خرید

هنر ارتباط با مردان - پائول کلونی

مشخصات

ناشر تعداد تراک زمان موضوع امتیاز بازدید
شادن پژواک 8 00:59:26 - 0 از 1 رای 4770

توضیحات

هنر ارتباط با مردان - پائول کلونی

راه‌های شناختِ مردان و گفتگو با آنان

مردان، موجوداتی هستند که تنها دو چیز از زندگی می­خواهند، یک کار خوب که باعث شود احساس موفقیت کنند و یک زن خوب که از او قدردانی و او را تشویق کند.

این کتاب را برایِ شناختِ بهتر ِرفتارهای ِمردان و آسان­تر کردنِ شروعِ رابطه و بودن با مردان، نوشته شده است، شاید نظریه­‌ی مردانِ مریخی و زنان ونوسی درست باشد، اما ما مردان می­خواهیم با زنِ موردِ علاقه خود روی همین زمین زندگی کنیم. همچنین این کتاب به شما نشان خواهد داد که چگونه راه خود را به سمت قلب مردان پیدا کنید. همچنین، بینشی را به شما آموزش می­دهد که بتواند منجر به رابطه­‌ی عمیقِ بین­تان شود. این کتاب نکاتی را به شما یادآوری می‌کند که باعث جلب توجه، ارتباط گرفتن، در آغوش گرفتن، عاشق کردن مردان و ...، از جانب شما می­شود.

 اگر عاشق مردتان هستید، این ­را زبانی نگویید، اثبات کنید، او را نیز عاشق خود کنید و بهترین­تان را به نمایش بگذارید. قدردانِ مردانگیش باشید و او را تشویق کنید، به نظرش احترام بگذارید و هر چند وقت یکبار اجازه دهید که احساس کند قهرمانِ زندگیِ شماست.

مادامی که او عاشق شما شد، شما نیز با تمام وجود عشق بورزید، متوجه خواهید شد که عشقتان را هزار برابر جبران خواهد کرد.

فرقی ندارد شما مجرد یا در پی رابطه‌­ای مصمم هستید، مدت­هاست از این نوع روابط دور بوده­‌اید و یا متحمّل شکست شده‌­اید. این کتاب به شما کمک خواهد کرد تا دلِ مردِ مورد ِنظر خود را بدست آورید و  شانسی برای ِشناخت یکدیگر داشته باشید.

ارسال پیام