کتاب صوتی، رسابوک، کتابخانه صوتی و تصویری، کتاب صوتی ارائه هر پیشنهادی -  ارن کلف

۱۵,۰۰۰ تومان

خرید

کتاب صوتی ارائه هر پیشنهادی - ارن کلف

مشخصات

ناشر تعداد تراک زمان موضوع امتیاز بازدید
شادن پژواک 8 07:28:42 - 2.5 از 11 رای 6799

توضیحات

ارائه هر پیشنهادی -  اُرِن کِلَف

روشی مبتکرانه برای ارائه‌کردن، متقاعد کردن و برنده شدن در معامله‌ 

کتاب ارائه هر پیشنهادی؛ روشی مبتکرانه برای ارائه‌کردن، متقاعد کردن و بردن معامله نوشته‌ی اُرِن کِلَف، سرمایه‌گذار بانکی که برای گذران زندگی معامله ارائه می‌کند و با استفاده از این روش برای مشتری‌هایش بیشتر از 400میلیون دلار سرمایه جذب کرده، و آن را در طی دَه سال به کمال رسانده است.

پیام شما باید ساده باشد تا پردازش شود. داستان‌تان باید احساس برانگیز باشد تا به خاطر سپرده شود. همچنین باید جایگاه اجتماعی‌تان را ارتقا دهید تا بتوانید بر توجه مخاطب‌هایتان فرمانروایی کنید و در انتها باید عقب‌نشینی کنید تا نیازمند و محتاج به نظر نرسید. بگذارید آنها به سراغ شما بیایند.

هیچکس نمی‌خواهد در یک جلسه‌ی سخنرانی یک ساعته و خسته‌کننده‌ بنشیند که پر از ارائه‌ی اعداد و ارقام است.  دفعه‌ی بعد که مجبورید ایده‌ای را ارائه کنید و مشتری یا مخاطبی را متقاعد کنید، می‌توانید چارچوب نویسنده‌ی این کتاب را برای به‌دست گرفتن کنترل و در خاطر ماندگار شدن انتخاب کنید. باید خطر کنید و از منطقه‌ی امن‌ خود خارج شوید. با تمرین، معامله‌های بیشتری خواهید داشت و به‌ شما بیشتر خوش می‌گذرد.

اُرِن کِلَف، در این کتاب مراحل ارائه پیشنهاد تا نهایی کردن قرارداد را بیان می‌کند: این روند با تنظیم چارچوب برای ارائه‌ی شما آغاز می‌شود، یعنی قراردادن ایده‌ی بزرگ‌تان در زمینه‌ای که به آسانی فهمیده شود. سپس، همینکه چارچوب برپا شد، برای اینکه سکویی محکم و مرتفع داشته باشید تا از آنجا سخنرانی کنید باید جایگاه اجتماعی سطح بالایی به‌دست آورید. سپس باید پیام‌هایی خلق کنید که سرشار از رمز و راز و تازگی باشند. از بروز مشکلات جلوگیری کنید و یک سخنرانی عالی و بی نقص بیافرینید، سخنرانی و ارائه‌ای که تصدیق تمام و کمال را به‌دست آورد و شانس شما برای پیروزی را به شکلی دراماتیک بالا ببرد. 

ارسال پیام