کتاب صوتی، رسابوک، کتابخانه صوتی و تصویری، کتاب صوتی تسلط بر تاثیرگذاری -  آنتونی رابینز

۲۵,۰۰۰ تومان

خرید

کتاب صوتی تسلط بر تاثیرگذاری - آنتونی رابینز

مشخصات

نویسنده ناشر تعداد تراک زمان موضوع امتیاز بازدید
آنتونی رابینز (Tony Robbins) شادن پژواک 5 01:09:54 - 3.921875 از 10 رای 8888

توضیحات

 تسلط بر تاثیرگذاری – روز اول - آنتونی رابینز

10 روز تا رهبری، تاثرگذاری و موفقیت 

میزان تاثیری گذاریِ شما، روی خانواده، دوستان و افرادی که با انها کار می‌کنید، مهم‌ترین مهارتی است که میزان موفقیت شما در زندگی و تجارت را مشخص می‌کند. 

تاثیری گذاری فهمیدن این موضوع است که چه موانعی جلوی افراد رامی‌گیرد که کاری را انجام دهند و چگونه می‌توان به افراد کمک کرد از محدودیت‌ها، ترس ها و دغدغه‌ها عبور کنند تا بتوانند عمل کنند.

آنتونی رابینز سی سال روی تاثیرگذاری تحقیق کرده و این برنامه نتیجه تحقیقات سی ساله او در مورد تاثیرگذاری است؛ مهم نیست با چه شخصی روبرو هستید، هر شخصی سیستم عقیدتی متفاوتی دارد و راه های متفاوتی برای انجام دادن کارها  دارد, ولی همه  انسانها نیاز‌ های یکسانی دارند و مهم‌ترین نکته‌ای که باید یاد بگیرید اینست که چگونه خودتان را از موانع برای عمل کردن عبور دهید و چطور به بقیه  افراد هم کمک کنید که از موانع‌شان عبور کرده و یک تغییر اساسی ایجاد کنید. 

در این سفر ده روزه تونی رابینز به شما راهکارها، ابزارها و تمرین‌هایی را ارائه می‌دهد که می‌توانند کیفیت زندگی شما را برای همیشه عوض کنند. این ابزار ها و راهکار هایی که یاد می‌گیرید آنقدر قوی هستند که نه تنها می‌توانند زندگی شما را عوض کنند بلکه افرادی که شما در زندگی‌شان تاثیر دارید هم تغییر می‌دهند. ولی باید یادمان باشه مهم‌ترین ادمی که باید روش تاثیر  بذاریم، خودمان هستیم. 

زندگی نامه آنتونی رابینز را برای شناخت بیشتر او مطالعه کنید. 

 

ارسال پیام