کتاب صوتی، رسابوک، کتابخانه صوتی و تصویری، کتاب صوتی بنویس تا اتفاق بیافتد

۱۵,۰۰۰ تومان

خرید

کتاب صوتی بنویس تا اتفاق بیافتد

مشخصات

ناشر تعداد تراک زمان موضوع امتیاز بازدید
شادن پژواک 21 06:37:29 - 5 از 1 رای 4636

توضیحات

کتاب صوتی بنویس تا اتفاق بیافتد

بدانید از کائنات چه می‌خواهید تا آن را دریافت کنید

نوشته‌ی هنریت کلاوسر قدرت طرفداران تفکر مثبت و خلاق را به طور خلاصه بیان می‌کند. آن‌ها بیش از اینکه رویکرد تفصیلی و بی‌معنی داشته باشند، دارای پیام مهمی هستند که با رویکرد "می‌خواهم پس اتفاق می‌افتد" همراه است. «اگر بدانید چه می‌خواهید، آن را به دست خواهید آورد».

با وجود تمام تحقیقات ما روی مغز در سال‌های گذشته، تمام دانش امروزی ما در مورد رشته‌های عصبی پیوند خورده با دو نیمکرۀ مغز، سیستم شبکه‌ای فعال، و نحوۀ عملکرد مغز بشر، هنوز هم حس تعجب و شگفتی نسبت به «اتفاق می‌افتد» داریم. بنویس تا اتفاق بیافتد (Write it down, make it happen: knowing what you want and getting it) این حس تعجب را دارد و مبتنی بر حقیقت علمی کنونی است که اهداف شما را تنظیم می‌کند، روی نتیجه تمرکز دارد، راجع به آنچه در زندگی می‌خواهید شفاف است و رویای شما را به حقیقت تبدیل می‌نماید. عنصر کلیدی دیگری هم در اینجا نقش بازی می‌کند، عنصری است که همه‌ی کتاب‌های موفقیت آن را به طور مشترک در خود دارند: اولین قدم نوشتن هدف است.

در بخشی از این کتاب درباره‌ی تجربه‌های انسان‌های موفق و مشهور می‌خوانیم:

من هنوز هم داستان‌های جذابی از افراد مشهوری می‌شنوم که پیش از دست یافتن به شهرت امروزی خود، رویاهایشان را نوشته‌اند. جیم کری به تپه هالیوود رفت و چکی به مبلغ 10 میلیون دلار در وجه خود نوشت. او در قسمت یادداشت نوشت «برای خدمات ارائه شده». این کمدین بعد از گذشت سال‌ها چک را پیدا کرد. مدت‌ها قبل او این مبلغ را برای بازی در یک فیلم گرفته بود. اکنون او جزء بازیگران گران‌قیمت این صنعت است و برای یک فیلم حدود 20 میلیون دلار می‌گیرد. او در یک حرکت زیبا پیش از دفن پدرش چک را در جیب کت او قرار داد...

ارسال پیام