کتاب صوتی، رسابوک، کتابخانه صوتی و تصویری، کتاب صوتی مزیت فوق العاده ثروتمندان – رابرت کیوساکی

۱۵,۰۰۰ تومان

خرید

کتاب صوتی مزیت فوق العاده ثروتمندان – رابرت کیوساکی

مشخصات

گوینده نویسنده ناشر تعداد تراک زمان موضوع امتیاز بازدید
محسن زرآبادی پور رابرت کیوساکی (Robert Kiyosaki) شادن پژواک 8 07:13:01 - 0.625 از 4 رای 7851

توضیحات

مزیت فوق العاده ثروتمندان – رابرت کیوساکی

درک قدرت نهفته در آموزشهای مالی برای ثروتمند شدن

امروزه با بروز بحران‌های مالی و اقتصادی شاهد آن هستیم که مردم و دولت‌ها، سیستم سرمایه‌داری و سرمایه‌داران را مقصر اصلی مشکلات جاری جلوه می‌دهند.

با تمام این اتهامات، اگر شما چیزی که سرمایه‌‌داران حقیقتاً انجام می‌دهند، به دقت بررسی و تجریه تحلیل کنید، به این نتیجه می‌رسید که آن‌ها با بهبود بخشیدن وضعیت زندگی، سود فراوانی را برای همه به بار می‌آورند. مثلاً «برادران رایت» اولین کسانی بودند که به رویای همیشگی پرواز جامه حقیقت پوشاندند؛ چنین اتفاقی سرمایه‌‌داران را بر آن داشت تا صنعت هواپیماسازی را ایجاد کرده و پرواز را برای همه مردم دنیا ایمن و راحت نمایند. حال تصور کنید اگر سرمایه‌‌داران وارد عمل نمی‌شدند و این صنعت رشد پیدا نمی‌کرد، اکنون ما نمی‌توانستیم مسافت‌های طولانی را به این سرعت آن هم با صرف اندکی سفر کنیم.

کتاب مزیت فوق‌العاده ثروتمندان به ما می‌گوید که درست است که بعضی افرادِ حریص، رانت‌خوار، شیاد و تنبل اقدام به سوء استفاده از نظام سرمایه‌‌داری می‌کنند، اما این‌ها سرمایه‌داران واقعی نیستند.

هدف اصلی کیوساکی از نگارش کتاب مزیت فوق‌العاده ثروتمندان، آن است که نگرشی جدید در مورد «پول» به شما ببخشد. همه مطالب این کتاب درباره دنیای واقعی است.

این اثر در مورد مزیت‌های فوق‌العاده‌ای است که در صورتی که بخواهیم روی یادگیری و آموزش مالی خود سرمایه‌گذاری کنیم، همگی می‌توانیم از آن‌ها بهره‌مند شویم.

بدون تردید رابرت کیوساکی  نویسنده‌ای برجسته و موفق‌ترین مدرس در حوزه اقتصاد فردی به‌ شمار می‌رود. خواندن کتاب‌های آقای رابرت کیوساکی تاثیر عمیقی بر باور‌های نادرست رایج در جامعه درباره مفاهیمی چون پول، دارایی، بدهی، انواع بدهی، سرمایه‌گذاری، پس‌انداز، وام و... دارد. این نویسنده باهوش، نارسایی‌های مالی که در عصر حاضر مردم از آن‌ها رنج می‌برند را به خوبی شناسایی کرده و راهکارهای مالی بی‌نظیری در جهت رفع این موانع و دستیابی به استقلال مالی را ارائه نموده است.برای مطالعه زندگینامه رابرت کیوساکی روی لینک کلیک کنید. 

ارسال پیام