کتاب صوتی، رسابوک، کتابخانه صوتی و تصویری، کتاب صوتی دقیقا چه بگویید - فیل جونز

۱۲,۰۰۰ تومان

خرید

کتاب صوتی دقیقا چه بگویید - فیل جونز

مشخصات

ناشر تعداد تراک زمان موضوع امتیاز بازدید
شادن پژواک 25 01:49:24 - 2.5 از 2 رای 4562

توضیحات

دقیقا چه بگویید - فیل جونز

کلمات جادویی برای تاثیرگذاری و نفوذ روی دیگران

در موقعیت‌هایی که افراد امکانات و منابع یکسانی دارند، بعضی‌ها همیشه در تلاش برای دستیابی به حداقل‌ها  هستند و بقیه همواره به موفقیت می‌‌رسند. برخلاف تفاوت در رفتار و تلاش‌شان، افراد موفق، یک چیز مشترک دارند: آنها دقیقا می‌‌دانند چه بگویند، چگونه بگویند و چگونه از کلمات برای رسیدن به نتایج مورد نظرشان استفاده کنند. 

درک این موضوع که تغییر کوچک در کلمات می‌تواند چه تفاوتی در گرفتن نتیجه در یک مکالمه ایجاد کند، میتواند شما را برای همیشه به موفقیت پایدار رهنمون سازد.

کلمات جادویی، مجموعه کلماتی هستند که مستقیم با ذهن ناخودآگاه حرف می‌زنند. ذهن ناخودآگاه ابزاری قدرتمند در تصمیم‌گیری است، چون در طی آماده‌سازی ما برای تصمیم‌گیری، بدون تحلیل کردن تصمیم‌ها، برنامه‌ریزی شده است. استفاده از کلماتی که مستقیما با بخشی از ذهن که غیر‌‌‌‌ارادی پاسخ می‌دهد، به شما مزیتی در مکالمه می‌دهند که در اغلب مواقع می‌توانید به آنچه مدنظرتان هست؛ برسید.

در این کتاب، بعضی از  این کلمات جادویی را بررسی شده‌اند و و مثال‌های دقیقی برای شما آورده شده است که نشان دهد چگونه آنها را در مکالمات‌تان به کار ببرید..

این کلمات امتحان شده، تست شده و ثابت شده‌اند و در هنگامی‌ که به درستی استفاده می‌شوند، نتیجه‌بخش می‌باشند. این کتاب فراتر از کلمات جادویی است. هرچه شما در فصل‌های مختلف این کتاب پیش می‌‌روید، دید قدرتمندی درباره اینکه چه چیزی به آدم‌ها انگیزه می‌دهد، پیدا می‌کنید و یاد می‌گیرید چگونه تغییرات ساده‌ای که به طور لحظه‌ای می‌توانید اعمال کنید، زندگی‌تان را بسیار ساده‌تر می‌‌کنند.

ارسال پیام