کتاب صوتی، رسابوک، کتابخانه صوتی و تصویری، کتاب صوتی قدرت من هستم - جول اوستین

۲۴,۰۰۰ تومان

خرید

کتاب صوتی قدرت من هستم - جول اوستین

مشخصات

نویسنده ناشر تعداد تراک زمان موضوع امتیاز بازدید
جول اوستین (Joel Osteen) شادن پژواک 19 08:30:40 - 1.812668 از 71 رای 581560

توضیحات

کتاب صوتی قدرت من هستم - جول اوستین 

 چه مدل «من هستم»‌ هایی بر زبان شما جاری می‌شود؟ «من پیروز هستم. من خوش‌بخت هستم. من با استعدادم. من گلچین شده‌ام». 

زمانی که «من هستم»‌ های درست را می‌گویید، خدا و خوبی را به سوی خودتان دعوت می‌کنید. شاید اگر فقط «من هستم‌« ها را تغییر می‌دادید، رشد کرده و وارد مرحله‌ی جدیدی می‌شدید.

واژه‌ها دارای قدرت خلاقانه‌ای هستند. واژه‌ها می‌توانند خیلی کمک کنند، درست مثل برق، که اگر به شکل درست مورد استفاده قرار بگیرد، چراغ‌ها را روشن می‌کند، کولر را راه می‌اندازد و خیلی از چیز‌های خوب دیگر را. 

اما اگر از برق درست استفاده نکنیم، می‌تواند خیلی خطرناک شود. می‌تواند به شما آسیب رسانده و حتی موجب مرگ شود. درست مثل واژه‌ها. 

«زندگی و مرگ در قدرت زبان ما است». به عهده‌ی خود شما است که انتخاب کنید بین «من» و «هستم» چه چیزی قرار می‌گیرد.

 پیشنهاد من برای شما این است که هرگز مطالب منفی راجع به خودتان نگویید. بسیاری از ما هرگز نمی‌رویم پیش یک نفر دیگر تا از او انتقاد کنیم، حداقل جلوی چشمش و رودررو این کار را نمی‌کنیم، با این وجود هیچ مشکلی با انتقاد از خودمان نداریم. «من خیلی کندذهن هستم.

من زشت هستم. من خیلی نامرتب هستم». این کار آینده‌ی شما را تباه می‌کند. یک لطفی به خودتان بکنید و دیگر از این حرف‌ها نزنید. ما همین حالا هم به اندازه‌ی کافی مشکل در زندگی داریم، دیگر خودتان به مانعی در برابر خودتان تبدیل نشوید. 

شما می توانید زندگی نامه جول اوستین نویسنده این اثر را برای اطلاع از نقطه نظرات او بخوانید. همچنین نسخه ویدئو قدرت من هستم - جول اوستین نیز در اختیار علاقمندان قرار دارد. 

  • 1

(1397/05/31)

عايييبي..

(1397/05/31)

عاليييييي..... پايدار...

آوش

(1397/03/13)

عالی بود عالی فقط چرا نوشته دیگر جول اوستین رو برای خرید ندارید

(1397/03/12)

عالیه

  • 1

ارسال پیام