کتاب صوتی، رسابوک، کتابخانه صوتی و تصویری، کتاب صوتی خانواده - به سبک ساخت یک جلسه ی مطوّل مَطوی در محضر مقام معظم رهبری

۵,۰۰۰ تومان

خرید

کتاب صوتی خانواده - به سبک ساخت یک جلسه ی مطوّل مَطوی در محضر مقام معظم رهبری

مشخصات

ناشر تعداد تراک زمان موضوع امتیاز بازدید
موسسه مسیر 9 05:26:12 - 0.015625 از 8 رای 8869

توضیحات

کتاب صوتی خانواده

به سبک ساخت یک جلسه ی مطوّل مَطوی در محضر مقام معظم رهبری

خانواده کلمه ای طیّبه است.کلمه ی طیّبه هم خاصیتش این است که وقتی یک جایی به وجود آمد،مرتب از خود برکت و نیکی می تراود و به پیرامون خودش نفوذ می دهد.

خانواده یک اجتماع کوچک است که اول از زن و شوهر شکل می گیرد؛بعد با آمدن فرزندان گسترش می یابد؛از فرزندان باز فرزندانی به وجود می آیند و مثل درختی که شاخ و برگ میکند،بارور می شود.

خدای متعال، دوستدار این اجتماعات کوچک است.

کتاب صوتی «خانواده» ماحصل کار روی بیش از یک‌صد سخنرانی در جلسات خطبه‌خوانی عقد، نشست اندیشه‌های راهبردی با موضوع زن و خانواده مقام معظم رهبری در دیدار با مداحان در سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا(سلام‌الله‌علیها) و جلسات با بانوان نخبه است. این کتاب صوتی در سبکی نو ارائه شده است به‌نام: «ساخت یک جلسۀ مطوَّل مَطوی در محضر مقام معظم رهبری».

دیدگاه‌های منحصر به‌فرد مقام معظم رهبری در نوع نگاه ایشان به زن و نقش او در خانواده و ارائه دادن الگوی جامع خانواده اسلامی برای جوامع بشری در این کتاب باعث شده است تا مخاطب آن، فقط زوج‌های جوان نباشند و هرکس می‌خواهد خانواده‌ای تشکیل دهد، یا تشکیل داده و در ابتدای راه است، یا سال‌هاست که زندگی مشترک را شروع کرده و اکنون در فکر زندگی مشترک فرزندان است، می‌تواند مخاطب آن باشد.

کتاب صوتی خانواده با همکاری «موسسه جهادی»  و شادن پژواک توسط موسسه مسیر تولید شده است.

 

ارسال پیام